رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان:

۱۰۲ درصدی درآمدهای مالیاتی دراستان محقق شد

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از تحقق ۱۰۲ درصدی درآمدهای مالیاتی استان در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان، سمانه حسن‌پور روز چهارشنبه در جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان که با موضوع بررسی عملکرد یازده‌ماهه درآمدهای استان که با حضور محمدی مدیرکل اقتصاد و دارایی، صالحی مدیرکل مالیاتی، برگزار شد، اظهارکرد: مالیات حق دولت است و تمامی آن صرف هزینه های جاری و عمرانی دستگاه های اجرایی برای جامعه می شود.

 

وی به درآمدهای مالیاتی اشاره کرد و افزود: درآمدهای مالیاتی مصوب ۱۱ ماهه امسال ۲۰۴۶۵ میلیارد ریال است که با تلاش و همت اداره کل مالیاتی مبلغ 20 هزار و 915 میلیارد ریال وصول شده که نسبت به مصوب، ۱۰۲ درصد تحقق پیدا کرده است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: درآمدهای غیر مالیاتی با پیگیری های به عمل آمده توسط ستاد درآمد استان رشد ۱۶۸ درصدی داشته و حدود مبلغ هزارو ۴۲۵ میلیارد ریال بوده است.

 

وی افزود: درآمدهای عمومی مصوب ۱۱ ماهه سال جاری21 هزار و 311  میلیارد ریال بوده که مبلغ22 هزارو 340۰ میلیارد ریال تاکنون وصول شده و نسبت درصد تحقق سال‌جاری ۱۰۵ درصد رشد داشته است.

 

حسن پور با بیان اینکه مالیات از منابع بودجه دولت است و از مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی که در وصول درآمدهای مالیاتی تلاش کردند باید تقدیر کرد، یادآورشد: بوسیله مازاد درآمدهای استانی سهمی از آن صرف خدمات عمومی و کسری بودجه‌های جاری و عمرانی خواهد شد.

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8979

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات