امام جمعه پلدختر:

شرکت آب منطقه ای لرستان نسبت به لایروبی رودخانه کشکان اقدام کند/نگرانی مردم از عدم تکمیل دیواره ساحلی پلدختر 

 

 

امام جمعه پلدختر گفت:شرکت آب منطقه ای لرستان نسبت به لایروبی کف رودخانه کشکان داخل این شهراقدام لازم را به عمل آورد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه پلدختز اظهار کرد:در بارندگی های اخیر هنوز مردم نسبت به این موضوع نگران هستند و احتمال نفوذ آب رودخانه و سیلاب به درون منازل می‌رود.

 

وی افزود:ادامه ساخت و تکمیل دیوار ساحلی می تواند برای همیشه به نگرانی مردم پایان دهد.

 

امام جمعه پلدختر گفت: وحدت قلوب بزرگترین و موثرترین ابزار در برابر همه ی نقشه های استکبار است.

 

وی افزود:اینکه رهبر معطم انقلاب فرمودند ما در مسئله اتحاد دل های مردم مشکلات و عقب افتادگی هایی داریم اشاره به همین موضوع است.

 

حجت الاسلام موسوی یادآورشد:در تحقق شعار امسال (۱۴۰۳ ) به طور قطع نقش مردم می‌تواند تکمیل کننده پازل اقتصاد باشد.

 

وی با بیان این که تحقق شعارسال با همدلی و مشارکت مردم امکان پذیر است ،افزود:جهش تولید و مشارکت مردم وظیفه همه ما در این امر مهم سنگین کرده است زیرا تحقق شعار سال تنها راه برون رفت از چالش اقتصادی و غلبه بر آن است. 

 

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه توصیه رهبر معظم انقلاب بر اتحاد جدی گرفته شود،گفت:در پسا انتخابات ،وحدت و همدلی و برادری را جایگزین تفرقه و نفرت و سایر مشکلات کنیم.

 

وی با بیان این که افراد اختلاف افکن و تفرقه انداز تخطی کننده از فرمایشات رهبری است افزود:در دامن زدن به تفرقه بستر فضای مجازی برای عده ای آتش بیار معرکه شده است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که در ماه مبارک رمضان باید علاوه بر مراقبت زبان و دوری از گناه ، کدورت ها را کنار گذاشت ،یادآورشد:تهمت به برادر دینی افترادروغ و اهانت به دیگران در این شبکه ها،تمام لذت و فیض ماه مبارک را از. ما می‌گیرد و  دست ما را از این ماه رحمت و پر برکت  خالی می کند.

 

خبرنگار- محسن مهرابی

لینک کوتاه: http://safirelorestan.ir/

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات