رییس‌کل دادگستری لرستان:

با تبلیغات انتخاباتی کارکنان دولت برخورد قاطع خواهدشد/ رعایت اصل بی طرفی  

 

رییس کل دادگستری لرستان گفت: با هر گونه فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی از سوی کارکنان دولت برخورد قاطع خواهدشد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان ، حجت‌الاسلام سعید شهواری اظهار کرد: هرگونه فعالیت و تبلیغات با استفاده از جایگاه و مقام سازمانی در حمایت از نامزدهای انتخاباتی ممنوع ، جرم محسوب و با متخلفان بدون اغماض برخورد قاطع خواهد شد.

 

وی حضور مردم در انتخابات را نماد مردم سالاری دینی دانست و افزود: حضور گسترده در انتخابات موجب تقویت اقتدار و قدرت ملی شده که موجب نقش برآب شدن نقشه های دشمن است از این رو برگزارکنندگان انتخابات در این زمینه نقش پررنگی بر عهده دارند.

 

حجت الاسلام شهواری بر ایجاد امنیت انتخابات تاکید کرد و یادآورشد: امنیت  لازم در انتخابات موجب اعتماد کامل مردم و حضور گسترده پای صندوق های رای خواهدشد.

 

وی بر ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها خاص تاکید کرد و افزود: هیچ فردی در استان در زمینه ارتکاب جرایم انتخاباتی مصونیت قضایی  ندارد و بدون هرگونه اغماض با متخلفان  در این زمینه برخورد خواهد شد .

 

رییس کل دادگستری لرستان همچنین بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات تاکید کرد و گفت:هرکس در قبال کارها و تصمیم های خود باید پاسخگو باشد و نباید آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران از بین برد.

 

خبرنگار- محسن مهرابی

    

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8946

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات