معاون سیاسی سپاه لرستان :

مشارکت در انتخابات موجب استحکام نظام است/خطر تحریف فراتر از تحریم

 

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند امسال، توطئه های دشمنان را خنثی و موجب استحکام نظام است.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان سرهنگ بهمن سپهوند روز پنجشنبه در نشست خبری با مدیران خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان اظهار کرد:مشارکت جدی مردم در عرصه های سیاسی و مهم کشور، از جمله انتخابات و حضور در صحنه های مختلف ، دشمن را از هدف خود که ضربه زدن و تضعیف است، ناامید می‌سازد.

 

وی افزود:دشمن همواره در صدد افزایش فشارها و گسترش میزان مبارزه علیه ایران اسلامی می باشد، از این رو دعوت به حضور حداکثری در انتخابات اولویت اول جهاد تبیین است ، چراکه خطر تحریف، فراتر از تحریم ها است.

 

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه هدف دشمنان فروپاشی نظام است، گفت: امروز جنگ بر سر اندیشه ها است ، اما دشمن به واسطه اعتقادها ،اراداه محکم و مقاومت ملت مومن ایران، هیچگاه نتوانسته به هدف شوم خود برسد، بنابراین راهی جز روی آوردن به تحریف اندیشه ها و افکار مردم ندارد.

 

وی افزود:بدخواهان جمهوری اسلامی از پشتوانه عظیم مردمی در ایران هراس دارند و در شرایط فعلی تمام تلاش خود برای کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو را به کار گرفتند، بنابراین شرکت و دعوت دیگران به مشارکت در انتخابات وظیفه‌ای همگانی است.

 

سرهنگ بهمن سپهوند مهمترین مساله امروز کشور را انتخابات ۱۱ اسفند دانست و یادآورشد: حضور حداکثری در این رویداد سیاسی در حوزه های مختلف داخلی، منطقه ای و فرامنطقه ای نقش مهمی در ناامید کردن دشمنان خواهد داشت.

 

وی افزود:مقام معظم رهبری بر چهار مولفه مهم در انتخابات پیش رو شامل مشارکت حداکثری، رقابت، امنیت و سلامت تاکید دارند و این به دلیل آن است که انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های جهان تنها به خاطر  مردمی بودن تفاوت شایانی دارد.

 

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به فعالیتهای دشمن در فضای رسانه‌ای اشاره کرد وگفت:دشمنان در فضای مجازی و حقیقی منکر دستاوردهای نظام هستند و این وظیفه دستگاه های اجرایی را در بیان وتشریح این دستاوردها سنگین‌تر می کند.

 

سرهنگ سپهوند با بیان اینکه ۸۰۰ مرکز فرهنگی و تمدنی در کشور فعال است ، افزود: انقلاب ایران بر مبنای فرهنگ دینی و ارزشهای اسلامی بنا شده و دستاوردهای عظیمی داشته و تحلیل گران دراین زمینه بر این باورند که جمهوری اسلامی عصر سوم توسعه فرهنگ و تمدن اسلام را شکل داده است.

 

غلامرضا مهرابی

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8962

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات