نامزدانتخابات مجلس در خرم آباد و چگنی:

مشکلات معیشتی مانع مشارکت مردم در انتخابات نخواهد شد

 

« حاج حسن بیرانوند» نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی با کد انتخاباتی 152 گفت: مشکلات معیشتی مانع حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای نخواهدشد، بلکه با مشارکت با بصیرت ، دشمن شناسی و آگاهی، دشمن را نا امید خواهندساخت.

 

"حاج حسن بیرانوند" شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان افزود:انتخابات در ایران اسلامی حق هر فرد برای سهیم بودن در سرنوشت خود است و به ویژه در شرایط فعلی که دشمنان ایران تمام توان و تلاش خود را برای ناامید کردن مردم و عدم مشارکت در انتخابات به کار گرفته‌اند، بیش از هر زمانی وظیفه و تکلیف است.

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی با بیان اینکه امروز به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات تقابل بین حق و باطل است گفت: دشمنان ایران در فضای کنونی ، میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا مردم را از شرکت در انتخابات منع نمایند،چون این کار آنها را به اهداف خود که همانا تضعیف مجلس و در نهایت وضع قوانین ضعیف است ،نزدیکتر می‌کند.

 

وی افزود: دشمن بسیار کارشناسانه درصدد است تا جدای از فضای فرهنگی، فضای ایضایی و امنیتی برای عدم حضور پای صندوق‌های رای در جامعه ایجاد کند ، اما ملت ایران بدون توجه به تبلیغ‌ها و سمپاشی‌های دشمنان ،با حضور حداکثری خود، نقشه‌ها و توطئه‌های آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

 

"بیرانوند" یادآورشد: ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی به ویژه مردم غیور استان لرستان  علی رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی با حضور حداکثری در این رویداد مهم و پر اهمیت ،همانند حضور حماسی در صحنه‌های مختلف همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، باعث ناامید کردن دشمن شده و این فرصت را به فرزندان خود می‌دهند تا برای کاهش مشکلات و چالش‌ها و ارتقا روند توسعه و حفظ اقتدار ملی تلاش کنند.

 

وی افزود: دست اندرکاران و برگزارکنندگان انتخابات نیز باید تمام تلاش خود را برای ایجاد زمینه مناسب و تحقق مؤلفه‌های مد نظر مقام معظم رهبری شامل مشارکت حداکثری ،سلامت، امنیت و رقابت و در راستای ایجاد اعتماد مردم به کار گیرند.

 

حاج حسن بیرانوند نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی ، نماینده مشاور رییس جمهور در دستگاه های اجرایی ، کارشناس ارشد حقوق و بازنشسته وزارت دفاع ، عضو شورای فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه سپاه لرستان ، مسوول امور استان های شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران ، مشاور استاندار و مسوول هماهنگی امور ایثارگران و دبیر جمعیت جانبازان لرستان را در کارنامه خدمتی خود دارد.

 

خبرنگار- یگانه مهرابی

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8975

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات