فرمانده انتظامی لرستان :

  تامین امنیت انتخابات خط قرمزپلیس است / استقبال مردم نشان دهنده شعور آنها است

 

فرمانده انتظامی لرستان گفت:تامین امنیت انتخابات خط قرمز پلیس است و در بحث حفاظت از این امانت با کسی تعارف نداریم.

 

سردار یحیی الهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برقراری امنیت و آرامش در انتخابات 11 اسفند در شهرستان پلدختر اندیشیده شده و در حال برگزاری است.

 

وی افزود: وظیفه پلیس تامین امنیت است و از تمام امکانات و ظرفیت های موجود برای برقراری این مهم در زمان انتخابات استفاده خواهدشد.

 

فرمانده انتظامی لرستان گفت:پلیس در حوزه امنیت تمهیدات لازم برای قبل ، حین و بعد از رای گیری و انتخابات در پلدختر را اندیشیده و مردم ولایت مدار و فهیم این شهرستاننیز با شور و شعور پای صندوق های رای حاضر و در حال رای دادن هستند.

 

وی افزود: قبل از انتخابات تبلیغات ، تایید صلاحیت و برآورد کاتدیدا ها به خوبی انجام شد اما هر چند دارای حواشی بود ، اقدام هایی در حوزه امنیت انجام شد.

 

سردار الهی یادآورشد : در این زمینه یکسری برخوردهای قضایی انجام شده و بعد از انتخابات نیز افرادی که آگاهانه یا ناآگاهانه قصد داشتند به نوعی حاشیه سازی کنند با اشراف شناسایی ودستگاه های امنیتی ، اداره اطلاعات ، سپاه و انتظامی با هماهنگی قضایی با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع می کنند.

 

وی با بیان این که امروز روز سرنوشت سازی است و مردم با انگیزه و علاقه به رای دادن ، سرنوشت خویش را رقم خواهند زد افزود: با سفر به پلدختر شاهد شور و شعف انقلابی و استقبال مردم پلدخترپای صندوق های رای بودیم و این نشان دهنده شعور مردم است.

 

فرمانده انتظامی لرستان گفت:  انتخابات در شهرستان پلدختر با کمک مردم در سایه امنیت برگزار و برای اتفاقات و اقدام های امنیتی پس از انتخابات تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

 

وی افزود:قرارگاه اطلاعات عملیات بسیار قوی درپلدختر تشکیل شده  وحدود سه گروهان یگان ویژه به این شهرستان تزریق و تمام نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در انتخابات درصحنه حضور دارند.

 

سردار الهی  با بیان این که امنیت انتخاباتی در تمام شعبه های اخذ رای پلدختر برقراراست ، گفت: پیش بینی می شود با شناختی که از مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان داریم و با وجود شور ، شعور و فهمی آنها  هیچگونه اتفاقی  مخل امنیت رخ نخواهد داد و با مشارکت بالا حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد..

 

وی افزود: چنانچه برخی افراد قصد حاشیهسازی در روند برگزاری انتخابات داشته باشند به طور قطع خط قرمز پلیس و دستگاه امنیتی، تامین امنیت است و بدانند با اشرافی که وجود دارد، برخورد جدی خواهدشد.

 

فرمانده انتظامی لرستان از حضورپرشور و گسترده مردم شهید پرور، ولایتمدار و صاحب انقلاب شهرستان پلدختر در انتخابات و همچنین تلاش‌های شبانه روزی کلیه عوامل ایجاد نظم و امنیت این حماسه بزرگ تقدیر کرد. 

 

خبرنگار- محسن مهرابی

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8988

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات