حماسه حضور پرشور مردم ولایتمدار پلدختر در شعبه های اخذ رای

 

 

مردم ولایتمدار و انقلابی پلدختر با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای یک بار دیگر حماسه ای بزرگ و عزتمندانه خلق و با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

 

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری سفیرلرستان حضور میدانی خبرنگار سفیرلرستان در سطح شهر نشان می دهد این شهر رنگ و بوی خاصی به خود گرفته و مردم از پیرو جوان ، زن و مرد ، بزرگ و کوچک همه پای صندوق رای آمدند تا وظیفه دینی ، ملی و انقلابی خود را انجام و یک بار دیگر خواب آشفته دشمن را بی تعبیر و نقشه شوم معاندان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نقش برآب کردند.

 

برخی شعبه های اخذ رای از جمله شهرداری ، دبیرستان شهیده مهناز کاییدی ، اداره تامین اجتماعی و مجموعه ورزشی شهید سرمالیان و جهاد کشاورزی پلدختر امروز شلوغ تر از بقیه بوده اند.

 

امروز خیابان های شهر هویزه ثانی دیار شجاعت و غیرت میزبان مردان و زنان و پیرمردان و پیرزنان خمیده قامتی بود که غیرتشان اجازه ماندن در خانه را نمی داد ، آمده اند تا به فرمان رهبرشان لبیک بگویند و به وظیفه ملی شان عمل کنند.

 

مادری همراه کودک خردسال خود ، پسری همراه پدرکهنسال ؛ و دختری همراه مادرخمیده قامت آمدند تا بار دیگر نقش آفرینی کنند و میثاقی دوباره با آرمان های انقلاب و نظام ببندند و عشق خود را به وطن، عزت ایران اسلامی ، اطاعت از رهبری ، مشارکت در تصمیم گیری به نمایش گذاشته و ثابت کردند هر رای آنها به مثابه "نه" به دشمنان مبنی بر حضور نیافتن دراین صحنه سیاسی و مهم است.

 

خبرنگار- یگانه مهرابی

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8991

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات