رییس ستاد انتخابات لرستان:

لرستان استان چهارم در مشارکت است/ گزارش کمبود تعرفه از معمولان

 

رییس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه «لرستان» استان چهارم در مشارکت انتخاباتی اعلام شده است؛ از گزارش کمبود تعرفه در معمولان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان، احسان یاوری شامگاه جمعه با حضور در ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه ساعت برگزاری انتخابات بر اساس اعلام وزارت کشور تا ساعت ۲۲ تمدید شده است، اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور لرستان چهارمین استان در کشور در بحث مشارکت در انتخابات تا کنون بوده است.

 

وی با بیان اینکه غالب مشارکت در لرستان مربوط به ساعت قبل و بعد از ظهر بوده است، افزود: خوشبختانه به لحاظ امنیتی و انتظامی تا الان گزارش نگران کننده‌ای در استان دریافت نکرده‌ایم.

 

هیچ کسی نبوده که به دلیل کمبود تعرفه از او اخذ رأی نشده باشد

 

رئیس ستاد انتخابات لرستان با تاکید بر اینکه غیر از معمولان در استان گزارش کمبود تعرفه نداشته‌ایم، گفت: در معمولان بین یک تا دو ساعت کمبود تعرفه داشتیم که بلافاصله تهیه و برای اخذ رأی در افراد در صف اختصاص پیدا کرد.

 

وی افزود: قاطعانه اعلام می‌کنم که هیچ کسی در استان نبوده که به دلیل کمبود تعرفه از او اخذ رأی نشده باشد.

 

تا زمان اتمام زمان رأی گیری کار شمارش آرا شروع نخواهد شد

 

رئیس ستاد انتخابات لرستان خطاب به کاندیداها و طرفداران آنها، گفت: اعلام پیروزی پیش از موعد جرم است و جدا از این امر خودداری کنند.

 

یاوری در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه تا زمان اعلام به فرمانداری‌ها، کار شمارش آرا شروع نخواهد شد، افزود: تا زمان اتمام زمان رأی گیری کار شمارش آرا شروع نخواهد شد.

 

 

لینک کوتاه: http://safirelorestan.ir/

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات