منتخب مردم پلدختر و معمولان از حضور حماسی مردم در انتخابات قدردانی کرد

 

منتخب مردم پلدختر و معمولان روز شنبه با صدور پیامی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر تقدیر و تشکر کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان در پی انتخاب سیدحمیدرضاکاظمی کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف و شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی لرستان به عنوان منتخب مردم شهرستان های پلدختر و معمولان در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی پیامی صادر کرد.

 

متن پیام بدین شرح است.

 

             بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ

 

مردم شهید پرور ، خداجو و ولایت مدار شهرستان های پلدختر معمولان و سراب حمام شور و شعور و حضورتان در صحنه انتخابات برگ زرین دیگری بر دفتر پرافتخار این دیار افزوده، شما باز هم نشان دادید که در عمل به منویات مقام معظم رهبری و تعیین سرنوشت خویش سرآمد و پیشرو هستید. بر خود لازم میدانم از یکایک مردم قدرشناس و بصیر و کاندیداهای محترم که در عمل راهبردهای چهارگانه مقام عظمای ولایت، حماسه مشارکت حداکثری و پرشور، رقابت سالم، امنیت و سلامت سنگ تمام گذاشتید. لازم است از تمام متولیان دلسوز اعم از اجرایی و نظارت که بستر این حماسه ماندگار را مهیا نموده کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم. اینجانب خود را خدمت گذار تمام مردم حوزه انتخابیه، چه عزیزانی که به بنده رأی داده و یا رأی نداده‌اند می‌دانم.

 

کما فی السابق خود را نیازمند همدلی و همفکری همه دلسوزان دانسته از عموم مردم و مسئولان می خواهم، نعمت امنیت را که حاصل خون شهدای والامقام و التیام دردهای جانبازان و ایثارگران و سنگ بنای توسعه جامعه است ارج نهاده و نگذارید دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب از آب گل‌آلود ماهی خود را صید کنند.

 

ان شالله همگی باهم و در کنار هم در مسیر توسعه و شکوفایی و رشد روز افزون دیارمان بیش از گذشته گامهای موثری برداریم.

 

سیدحمیدرضا کاظمی

خادم مردم شریف پلدختر و معمولان و سراب حمام در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8995

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات