امام جمعه پلدختر:

حضور مردم در ۲۲ بهمن مشت محکم بر دهان استکبار جهانی است/شرکت در انتخابات "نه" بزرگ ملت به نظام سلطه

 

امام جمعه پل دختر گفت: حضور مردم در ۲۲ بهمن مشت محکم بر دهان کثیف آمریکا و اسرائیل است.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیر لرستان حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر اظهار کرد: یوم الله ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت الله بر طاغوت و روز سقوط نظام ستمشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: ۲۲ بهمن ۵۷ جاودانه شد و ۴۵ سال از آن روز تاکنون با صلابت ،شکوه و عظمت می‌گذرد.

 

امام جمعه پلدختر با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر برلزوم حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و  گفت:ما خود را آماده می کنیم تا روز یکشنبه آینده در ۲۲ بهمن به میدان بیاییم تا جشن پیروزی انقلاب را در جان و دلمان نگه داریم.

 

وی با بیان این که دهه هشتادی ها و نودی ها بیانیه گام دوم انقلاب را مشق جان خود کنند. افزود: در ۲۲ بهمن برای عظمت ،شکوه و سرافرازی ایران برای فریاد زدن نام ایران همه می آییم تا به ندای ولی، امامان ،رهبر و مقتدایمان لبیک بگوییم.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن را مقدمه حماسه شرکت در انتخابات پیش رو قراردهیم ، یادآورشد: در ۲۲بهمن به عشق حاج قاسم سلیمانی و سرداران و یلان نام آورشهید پلدخترخواهیم آمد و با  رهبرمان پیمان می بندیم که ۱۱ اسفندماه را در سراسرکشور به یوم الله تبدیل خواهیم کرد.

 

وی شرکت در انتخابات  را "نه " بزرگ ملت به نظام سلطه دانست و افزود: حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ با شعار و پیام راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن خواهد بود.

 

امام جمعه پلدختر گفت: کار جهادی و انقلابی شرکت آب و فاضلاب شهرستان که در مطلوبیت آزمون های کیفیت آب و مهندسی آب و فاضلاب کشور امور آب پلدختر با انجام آزمون های میکروبی ، کلر سنجی و کدورت سنجی آب توانسته مطلوبیت بالای ۹۸ درصد در ماه را برای شهروندان تامین کنند ، کسب این موفقیت را تبریک می گویم.

 

خبرنگار- محسن مهرابی

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8921

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات