امام جمعه پلدختر ازحضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد

 

 

امام جمعه پلدختر از حضور پرشور، دشمن شکن و با بصیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن که شگفتی آفرین بود قدردانی کرد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان ،حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهارکرد: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که تبلیغات رسانه ای دشمنان و  مشکلات و دشواری های  اقتصادی و معیشتی نمی تواند خللی در عزم و اراده آنها نسبت به انقلاب وارد کند وپاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان دادند.

 

 وی افزود : مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال خروشیدند و موج طوفانی ملت بزرگ  چشم دشمنان را کور کرد و اکنون مسوولان وظیفه دارند در مشکل گشایی مردم تلاش بیشتری کنند.

 

امام جمعه پلدختربا بیان این که حضور مردم در انتخابات همچون 22 بهمن با صلابت و پرشور خواهد بود. گفت: مردم ایران اسلامی در 2 انتخابات سرنوشت ساز 11 اسفند ماه سال جاری حق و تکلیف خود را می شناسند و با هوشیاری و  درایت  و حضور پرشور  و حماسه ساز نقشه شوم دشمنان را خنثی و برگ زرین دیگری را در دفتر انقلاب ثبت خواهند کرد.

 

وی افزود: حضور آگاهانه و میلیونی مردم راهپیمایی یوم الله  22 بهمن پیامی سخت و هشداری جدی به   دشمنان بود که  قصد توطئه علیه ایران اسلامی را دارندو دولتمردان می دانند که مردم در این روز سنگ تمام گذاشتند.

 

حجت الاسلام موسوی یادآورشد: حضور حداکثری در انتخابات 11 اسفند مدنظر مقام معظم رهبری است که مردم در راهپیمایی 22 بهمن خلق این حماسه را فریاد زدند که بار دیگر دین خود را به نظام و انقلاب ادا خواهند کرد و این ملت شایسته بهترین خدمت هستند در همراهی و خدمت به آنها ذره ای مدیران و دولتمردان کوتاه نخواهد آمد.

 

وی به سالروز شهادت آیت‌الله شیخ فضل الله محلاتی و روز روحانیت اشاره کرد و افزود: حجت الاسلام سید نورالدین رحیمی نماینده دوره اول مردم پلدختر (ملاوی) در مجلس شورای اسلامی بود که  در اول اسفند ماه سال 1364 به همراه 43 تن از یاران امام راحل در نزدیکی شهر اهواز مورد حمله هواپیماهای متجاوز رژیم بعثی عراق گرفت و به لقا الله پیوست.

 

امام جمعه پلدختربا بیان این که روحانیت از سرمایه های نظام هستند، یادو خاطره حدود سه هزار و 100  شهید روحانی کشور را گرامی داشت وگفت: یکم اسفند ماه مصادف با سالروز شهادت شهید محلاتی نماینده حضرت امام راحل در سپاه پاسداران و شهید والا مقام حجت الاسلام سید نورالدین رحیمی است و  این روز به نام روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده است .

 

وی با تجلیل از مجاهدت روحانیت شهرستان پلدختر ، افزود: روحانیت دین خود را به انقلاب ادا کرده وهمچنان در خدمت به مردم و انقلاب کوتاهی نخواهند کرد و با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان از همه روحانیت شهرستان مقیم حوزه علمیه قم دعوت می شود تا با حضور خود در منطقه مردم از فیض کلام و ارشاد خود بهره مند سازند.

 

حجت الاسلام به حملات جدید رژیم صهیونیستی اشاره کرد و یادآورشد: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در این هفته با بمباران شهر رفح در نوار جنوبی غزه صدهانفر زن و کودک بیگناه  را به خاک و خون کشاند.

 

وی افزود: صهیونیست ها در این جنگ ترکیبی با کشتار  و  تخریب دنبال  از بین بردن جبهه مقاومت و حماس هستند و در طول مدت حملات به غزه و قرار گرفتن صدها زن ، کودک و زن بیگناه  و به شهادت رسیدن  آنها به پشتوانه و حمایت های آمریکای جنایتکار صورت گرفت.

 

امام جمعه پلدختربه سکوت حکام عرب در برابر ظلم آمریکا و اسراییل و جنایت های آنها اشاره کرد و گفت: چنانچه آنها به اندازه،  ذره ای وجدان و غیرت داشتند امروز رژیم غاصب صهیونیستی را در جزایر بریتانیا باید  جستجو می کرد بنابر این فریاد مسلمانان و جهان اسلام در ماه شعبان برائت از دشمنان ، کفار و استکبار به ویژه آمریکا و اسراییل است.

 

خبرنگار- محسن مهرابی

 

  

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8948

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات