دعوت مسئولان لرستان و شهرستان پلدختر به شرک مردم در راهپیمایی روز قدس

 

گزارش از اسما اسمعیل پور جایدری (محمودوند)

 

پایگاه خبری سفیر لرستان- روز قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است که مسلمانان در سراسر جهان و در ایران در این روز ،نمادی از همبستگی و وحدت و حمایت جهانی از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین را به نمایش می گذارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: روز جهانی قدس، یادگار امام راحل وعظیم‌الشأن در دفاع از مظلومان و سرزمین فلسطین است که به وسیله رژیم جعلی و کودکش اسرائیل، غصب شده و مورد ظلم قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی افزود:روز قدس تجلی شکوه وحدت و بیان عظمت اسلام و رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان و عدالتخواهان جهان است.

 

وی با دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی روز قدس افزود: امروز در مقطع کنونی نیز آزادگان جهان و حرکت آنها در حمایت از قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین استمرار صلابت و تدبیر امام راحل از سوی مقام معظم رهبری است، که از مرز جغرافیایی ،سیاست و ملیت فراتر رفته و به سر منشا جریان جهانی تبدیل شده است.

 

 استاندار لرستان گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام قدس شریف نامگذاری فرمودند و از آن زمان تاکنون راهپیمایی این روز منجر به افزایش همبستگی و اتحاد مسلمانان جهان و یک قدم به نابودی رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی و آزادی قدس شریف نزدیک‌تر شده است.

 

وی افزود رژیم صهیونیستی به طور قطع به فرموده مقام معظم رهبری در آستانه محو شدن قرار دارد و خود آنها به این امر اعتراف و برای نابودی عجله می‌کنند، بنابراین برای حمایت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و استحکام اتحاد مسلمانان علیه ظلم و ستم از همه مردم شریف و مومن استان دعوت می‌شود در این راهپیمایی شرکت کنند.

 

 نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و همبستگی برای آزادی قدس شریف است و موجب تقویت روحیه استقامت در نیروهای فلسطینی می شود.

 

سید حمیدرضا کاظمی افزود: رژیم صهیونیستی روز به روز به فلسطینیان فشارهای بیشتری وارد می کند که نماد حمایت از این مردم مظلوم و رهایی آنها از استعمار صهیونیسم و استکبار جهانی شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس است که مردم شهرستان پلدختر نیز کوبنده تر از گذشته در این گردهمایی بزرگ شرکت می کنند.

 

امام جمعه پلدختر گفت: جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان ابتکار امام راحل است که حرکت عظیم آزادیبخش و اتحاد آمیز و نفی کننده ظلم همه جانبه رژیم جعلی صهیونیستی و بین‌المللی است که تا فروپاشی و شکست این رژیم اشغالگر ادامه دارد و این راهپیمایی هر سال با شکوه تر از گذشته برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام سید محسن موسوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سفیر لرستان ضمن دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی روز قدس، این روز را فرصتی آسمانی برای نمایش اتحاد جهان به ویژه جهان اسلام برای حمایت از مظلومیت فلسطین و براندازی ظلم و ستم  و صهیونیسم است.

 

 فرماندار پلدخترگفت: امام راحل اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با هدف وحدت امت اسلامی و آزادی و رهایی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند که برای امت اسلام به ویژه مردم مومن و مسلمان ایران بسیار حائز اهمیت است.

 

حمیدخادم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان اظهارکرد:روز قدس نمایش قدرت مسلمانان است که مردم شریف شهرستان پلدختر نیز در حمایت همه‌جانبه از مسجد القصی، قبله اول مسلمین و اعلام همبستگی خود در این همایش عظیم شرکت خواهند کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدخترگفت:  مقام معظم رهبری به مانند امام راحل امروز پرچمدار حمایت از ملت مظلوم فلسطین است و مجاهدانه از آرمان های آنان و قدرت نیروی مقاومت قدس دفاع می‌کند.

 

سرهنگ منصور کریمی فرد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان افزود: بدون شک مقاومت و استقامت مردم فلسطین به هدف نهایی خود خواهد رسید و مسئله فلسطین تنها یک مسئله عربی نیست بلکه مسئله اسلام و مهمترین حقوق بشر جهان معاصر است که هر آزادیخواهی از آن دفاع می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدخترگفت: روز قدس، روز همبستگی و نمایش عظمت و قدرت وحدت مسلمانان و شرکت در راهپیمایی این روز یک فریضه است.

 

اعظم آزادبخت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان اظهارکرد: بدون شک شرکت در راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی مجاهدان راه خدا و نیروی قدس و موجب نزدیک شدن به حرکت افول و فروپاشی رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی است.

 

روز قدس آخرین روز جمعه در ماه رمضان است که امام خمینی‌(ره) در سال ۱۳۵۸ش (رمضان ۱۳۹۹ق) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند

 

لینک کوتاه: http://safirelorestan.ir/id/6876

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات