همایش هویت زن مسلمان به مناسبت دهه فجر در پلدختر برگزارشد

 

 

همایش هویت زن مسلمان به مناسبت دهه فجربا حضور حجت الاسلام محمد حسین وحیدی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در پلدختر برگزارشد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان در ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی همایش هویت زن مسلمان با حضور حجت الاسلام محمد حسین وحیدی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان ، حجت الاسلام محمد محمودی رییس اداره تبلیغات اسلامی ،  رضا نظری مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، محمد شفیعی مدیر آموزش و پرورش ، احمد کرمی و عبدالرضا پاپی الوار مدیران اداره تامین اجتماعی و بهزیستی ، جمعی از مسوولان و بانوان پلدختر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزارشد.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در این همایش با بیان این که  دشمنان انقلاب در تلاش برای انتقام از زن مسلمان ایرانی هستند. گفت: نگاه اسلام به زن یک دیدگاه متعالی است و هویت  دینی زن مسلمان در انقلاب احیا و این قشر از ارکان موثر و نقش آفرین در جامعه اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام  وحیدی با بیان این که حضرت فاطمه (س) تابلو هویت زن مسلمان می باشد افزود: امام خمینی (ره) احیاگر هویت زن مسلمان است و زنان در شکل گیری انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس رشادت ها ، حماسه ها و فداکلاری های بسیار فراوانی از خود نشان دادندکه ثمره آن تثبیت انقلاب اسلامی بود و امروز هرجا که انقلاب نیاز داشته حضوری قدرتمند دارندو امروز این حضور دشمن را کینه ای و عصبانی کرده به طوری که این هویت را نشانه رفته است بنابر این لازم است زنان با مراقبت بیشتر تمام نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

 

خبرنگار- احسان مهرابی

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8912

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات