شهردار پلدختر: احداث جاده کمربندی ضرورت دارد

 

شهردار پلدخترگفت:وجود خودروهای سنگین به ویژه تریلر های حامل سوخت در داخل شهر زیبنده شهر نیست نیاز به احداث جاده کمربندی در این شهر ضرورت دارد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیر لرستان حسن مهدوی روز سه شنبه در جلسه‌ بررسی مصوبات ترافیک پلدختر اظهارکرد: این شهر فاقد جاده کمربندی می‌باشد و برای حل مشکل اساسی ترافیک در خیابان امام خمینی (ره) ایجاد کمربندی، در دراز مدت ضرورت دارد.

 

وی افزود:حال حاضر جهت روانسازی ترافیک به خصوص در محدوده بریدگی بانک صادرات شهرداری با همکاری راهور در نظر دارد وانت بارهای حمل بار در قسمت جلوی بانک مسکن را به قسمت جنوب پارک ولایت منتقل کند.

 

شهردار پلدختر گفت: همچنین راهور با استفاده از دوربین‌های پایش خیابان امام نسبت به اعمال قانون خودروهایی که  پارک ممنوع می‌کنند، اقدام نماید.

 

وی افزود: این شهر در ۶ نقطه دارای دوربین پایش تصویری می باشد که در سال جاری شهرداری اقدام به تعویض دوربین‌ها با اعتباری بیش از چهار میلیارد ریال،کرده است که در حال حاضر ۱۱ دوربین در سطح شهر فعال می باشند.

 

مهدوی یادآورشد: تا پایان سال در ورودی سازمانیها، چهار راه جنب مجموعه ورزشی دوربین پایش تصویری  نصب خواهد شد.

 

وی افزود: جهت تردد خیابان سردارشهید سلیمانی به گلزار شهدا و میدان بسیج،  زیرسازی و بهسازی جاده خاکی از پارک ولایت تا  جاده گلزار شهدا تا پایان سال انجام می شود و در سال آینده آسفالت این جاده نیز انجام خواهد شد.

 

شهردار پلدختر گفت: همچنین خط کشی معابر اصلی و فرعی شهرپلدختر جز برنامه‌های ترافیکی شهرداری قبل از آغاز سال جدید خواهد بود.

 

مهدوی اجرای سرعت کاه و رنگ آمیزی و خط کش، نصب جدا کننده چشم گربه ای در پل و خیابان هفت تیر ، بهسازی و لکه گیری معابر ،نصب تابلوهای ترافیکی، ترمیم و رنگ آمیزی بلوارها ، همکاری با اداره برق جهت تامین روشنایی معابر را از دیگر اقدام های شهرداری در راستای اجرای مصوبات شورای ترافیک در سال ۱۴۰۲ برشمرد.

 

خبرنگار- احسان مهرابی

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8914

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات