دیدار امام جمعه پلدختر با جانشین فرماندهی سپاه ناحیه به مناسبت روز پاسدار

 

 

در سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار امام جمعه پلدختر با جانشین و فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج و کارکنان این نهاد دیدار و گفت و گو کرد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیر لرستان ، حجت الاسلام سید محسن امام جمعه پلدختر با حضور در سپاه ناحیه با تبریک میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار با اهدا شاخه گل به سرهنگ فردین زارع جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج  و کارکنان این نهاد انقلابی رشادت ها و ایثارگری های پاسداران در دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

 

امام جمعه پلدختردر این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه از زحمات سبزپوشان سپاه در حفظ و حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی  تشکرکرد وگفت: سپاه پاسداران به عنوان بازوی قدرتمند نظام از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون در تمام عرصه ها و برهه های مختلف حضور فعال و نقش موثری داشته و تلاش‌های این نیروی انقلابی قابل تقدیر است.

 

حجت الاسلام موسوی مجموعه بسیج و سپاه را حافظ انقلاب و دستاوردهای آن دانست و افزود:این نیروها که امروز خار چشم دشمنان هستند در عرصه های مختلف  امنیتی ، نظامی ، معیشتی و جهادسازندگی با تبعیت از امام حسین (ع) درراستای حمایت از مقام معظم رهبری، اقتدار ، پیشرفت و تعالی نظام همیشه پیشگام ودر صحنه  بوده که باید همواره قدردان این جانفشانی ها باشیم.

 

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: سپاه پاسداران یکی از مهمترین مولودهای مبارک انقلاب اسلامی است و پاسداران در لباس خدمت به  مردم  در سال‌های متمادی دربحران ها ، بزنگاه های حساس  و در برابر  توطئه ها و خباثت های دشمنان جانانه ایستاده و دفاع کردند.

 

سرهنگ فردین زارع با تبریک میلاد با سعادت امام حسین (ع)، اعیاد مبارک شعبانیه و روز پاسدارافزود:گروه های مقاومت اسلامی برگرفته از خط مشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که امروز جانانه در راستای حراست و حفاظت از نظام و دستاوردهای انقلاب با باور عمیق سینه سپر می کنندو اجازه آسیب به انقلاب اسلامی نمی دهند.

 

در این دیدار حجت الاسلام وحید قاسمی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج و ذبیح الله شکارچی رییس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان پلدختر حضور داشتند.

 

خبرنگار- محسن مهرابی

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8935

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات