هشدار سیلاب در پلدختر / مرخصی مدیران لغو شد

 

 

فرماندار پلدختر با توجه به در پیش بودن سامانه جدید بارشی نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در این شهرستان هشدار داد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان ، حمید خادم روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان پلدختر اظهار کرد: دستگاه های خدمات رسان شهرستان باید با حداکثر توان و تجهیزات لازم برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی ناشی از بارندگی در روزهای پیش رو در آماده باش کامل باشند.

 

وی بر حضور میدانی تمام مدیران و اعضای ستاد بحران پلدختر جهت پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی بر اثر شدت بارش ها تاکید کرد و افزود: با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر شدت بارش های پیش رو و این که میزان این بارش ها از عصر جمعه تا عصر شنبه 80 تا 100 میلی متر خواهد بود، دستگاه های عضوستاد مدیریت بحران شهرستان باید برای پیشگیری و مقابله با هرگونه بحران احتمالی آمادگی لازم را داشته باشند.

 

فرماندار پلدختر به مردم توصیه کرد : با توجه به بالا آمدن احتمالی سطح آب رودخانه های دایمی و فصلی ، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها ، ریزش کوه و جاری شدن رواناب ها مردم به ویژه عشایر و دامداران و ساکنان حاشیه  رودخانه ها از قرار گرفتن در مسیر آبها  اجتناب کنند.

 

وی بر عدم مرخصی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان تا پایان زمان فعالیت سامانه بارشی در پلدختر تاکید کرد و  افزود: کسانی که قصد مسافرت غیرضروری دارند حتی المقدور از سفر حین بارش ها برای جلوگیری از حوادث احتمالی خودداری کرده واز تردد در جاده و به ویژه توقف در حاشیه و مسیر رودخانه ها و مناطق سیل خیز بپرهیزند.

 

خادم یادآورشد ، بخشداران ، شهرداران ، دهیاران ، شوراها ، پایگاه های مقاومت ، خانه های بهداشت و بهورزان جهت پیشگیری از خسارات احتمالی بر اثر بارش ها،به مردم اطلاع رسانی به موقع به ویژه روستاییان ، کشاورزان و عشایر را در دستور کار خود قراردهند.

 

خبرنگار- محسن مهرابی

 

 

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8944

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات