مدیرکل بنیاد شهید :

یادواره شهدای رسانه لرستان برگزار می شود

 

 

مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران لرستان گفت: یادواره شهدای رسانه استان اوایل سال آینده برگزار می شود.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان حجت الاسلام  هبت الله هاشمی"" روز یکشنبه دردیدار رییس، دبیر و اعضای هیات مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان با ابراز خرسندی از اقدام این انجمن در پیگیری برای برگزاری یادواره شهدای رسانه استان اظهار کرد: یادواره های متعددی در 2 سال گذشته در سطح ملی و استان با همکاری و تلاش بنیاد شهید در لرستان برگزارشده اما جای خالی این رویداد در حوزه رسانه  احساس می شود.

 

وی هدف از برگزاری یادواره شهدای رسانه لرستان را فعال ترکردن رسانه ها در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: اداره کل بنیاد شهید استان در همکاری با انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان  و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  در برگزاری این یادواره تمام قد پای کار خواهد بود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برگزاری این یادواره را زمینه ای برای معرفی شهدا رسانه  در سطح ملی و خارج از کشور دانست و با گرامیداشت یادو خاطره شهدا،گفت:شهدای رسانه برای رسانه ها الگو هستند و برای برگزاری این یادواره کمیته های مختلف جهت هماهنگی و برنامه ریزی تشکیل خواهدشد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از اعضای هیات مدیره انجمن فعالان رسانه ای استان به جهت برگزاری یادواره شهدای رسانه ای تقدیر کرد.

 

رییس انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان نیز در ادامه این دیدار گفت: کمیته های مورد نیاز یادواره شهدای رسانه لرستان در روزهای آینده تشکیل و در روز شهید از پوستر آن رونمایی خواهد شد.

 

محدثه مقدم  اظهار کرد: تلاش می شود جهت برگزاری کیفی یادواره شهدای رسانه لرستان از حداکثر توان رسانه ای استان استفاده شود

 

وی تجلیل از رزمندگان ، جانبازان و ایثارگران حوزه رسانه را از برنامه های جانبی این یادواره عنوان کرد و افزود: انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان برای این کار با همکاری بنیاد شهید و امورایثارگران در حال جمع آوری اطلاعات در خصوص تعداد شهدای رسانه استان می باشد.

 

دبیر انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان نیز برگزاری شهدای رسانه استان را از مهمترین برنامه های هیات مدیره انجمن دانست و گفت: این اقدام در جهت گرامیداشت مقام شامخ شهدا می باشد که مسوولیت های اجتماعی آن با تایید اعضای هیات مصوب شد.

 

سید احمد موسوی اظهارکرد : انجمن در پی برگزاری جلسه با دستگاه های اجرایی استان جهت تامین اعتبار یادواره به نتایج قابل قبولی رسیده است.

 

وی افزود : ‌انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان اجرای هر برنامه پیرامون گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را از رسالت های خود می داند و تا کنون آن را اولویت قرارداده و فعالیت در این زمینه خستگی ناپذیر است و در این راستان تلاش هیات مدیره انجمن در حد توان منجر به برنامه های مطلوبی شده است.

 

دبیر انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان گفت :برای نخستین بار یادواره شهدای رسانه لرستان به عنوان یک ایده و ابتکاربا مشارکت و همکاری اداره های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیادشهید با بهره گیری از ظرفیت رسانه ای استان برگزار می شود.

 

خبرنگار- محسن مهرابی

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8951

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات