وزیر کشور از پروژه روگذر شهدای جاویدالاثر خرم آباد بازدید کرد/ افتتاح پل تا پایان سال 

 

 

احمد وحیدی وزیر کشور روز سه شنبه پس از ورود به خرم آباد با حضور در محل پل روگذر شهدای جاویدالاثر، از روند اجرای این پروژه بازدید کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان، احمد وحیدی در نخستین برنامه سفر یک روزه به لرستان، روند تکمیل پروژه شهدای جاویدالاثر خرم آباد را بررسی و بر ضرورت تکمیل این طرح نیمه تمام تاکید کرد.

 

وی افزود: سرعت اجرای این پروژه بسیار خوب بوده و بنابر اظهار پیمانکار مبنی بر تکمیل آن تا پایان سال، تقریبا در نصف مدت زمان پیش بینی شده رو به اتمام است که بار ترافیکی بالایی را از منطقه رفع می کند.

 

عملیات اجرایی تقاطع خیابان ۲۴ متری شهید کاکاوند موسوم به تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر به منطقه‌ کوی فلسطین خرم‌آباد در بلوار شریعتی فروردین‌ماه امسال آغاز شده است و تاکنون پیشرفت مطلوبی دارد.

 

طول این روگذر واقع در خیابان اصلی و پرتردد شریعتی ۳۷۰ متر می‌باشد و ساخت آن به دلیل بار سنگین ترافیکی که در این منطقه ایجاد می شد از مطالبات مهم ساکنان، کسبه منطقه و عموم مردم بود که با توجه به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی این طرح، شهرداری خرم‌آباد در تلاش برای کاهش این مدت زمان است تا پیش‌ از فرا رسیدن نوروز سال ۱۴۰۳ این پروژه‌ بزرگ شهری را به سرانجام برساند.

 

تکمیل این طرح در مجموع به یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال آن به پیمانکار پرداخت شده است.

 

حضور در همایش اقشار، نخبگان، فرهنگیان و حلقه های میانی از دیگر برنامه های سفر امروز وزیر کشور به لرستان بود.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8953

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات