وزیر کشور: ۷۵ درصد داوطلبان انتخابات مجلس سیزدهم تایید صلاحیت شدند

 

 

وزیر کشور گفت: ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر معادل ۷۵ درصد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس نتایج بررسی ها تایید صلاحیت شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان، احمد وحیدی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: پس از سه ماه مهلت بررسی هیات‌های نظارت و شورای نگهبان، فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و بر اساس نتایج نهایی، بیش ۱۵ هزار و ۲۰۰ داوطلب، تاییدشدند.

 

وی افزود: از همه سلایق، طیف‌ها و گروه‌ها در این دوره از انتخابات حضور دارند که فرصتی ارزشمند برای حضور با شکوه مردم در تعیین سرنوشت خویش و خلق حماسه‌ ماندگار دیگری است.

 

وزیر کشور با بیان اینکه شور و نشاط و رقابت خوبی در فضای انتخاباتی کشور شکل گرفته است، گفت: امید می رود ملت ایران حماسه دیگری در اسفندماه بیافرینند که نشانه خوبی از عزت و اقتدار مردم و دست ردی بر سینه دشمنان خواهد بود چراکه برای سیاه نمایی و مایوس کردن مردم تلاش می کنند.

 

وی افزود: همه زیرساخت های برگزاری انتخابات بررسی و انجام شده و امور مربوط به این رویداد با روند خوبی در حال اجرا است.

 

وحیدی یادآورشد: گزارش برخی طرح های استان از جمله ایجاد یک هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی ارائه شده است که به ۲ هزار و ۵۰۰ تخت موجود اضافه می شود.

 

وی همچنین در خصوص ساختمان نیمه کاره استانداری لرستان افزود: این طرح نیز به دلیل مشکلات اعتباری از سال های قبل معطل مانده است که در صحبت با استاندار لرستان راه حلی برای تعیین تکلیف آن پیدا شد و امید می رود در برنامه زمان بندی به اتمام برسد.

 

وزیر کشورگفت: خط آهن خرم آباد – دورود نیز جزو نیازهای مردم لرستان و یک موضوع مهم و ارزشمند می باشد که روند اجرای این طرح در مرحله اول خوب بوده و هم اکنون در ۱۲ نقطه کارگاه ایجاد شده است.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8954

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات