حضور ميداني فرمانده انتظامي لرستان در حوزه انتخابيه پلدختر و معمولان

 

 

با توجه به در پيش بودن ايام انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دوازهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، سردار يحيي الهي فرمانده انتظامي لرستان به صورت سرزده با حضور در شهرستان های پلدختر و معمولان مسایل  انتخاباتی حوزه انتظامی اين شهرستان ها را مورد بازرسی و نظارت قرار داد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان، فرمانده انتظامی عصر روز گذشته به منظور ارزیابی مسائل انتظامی انتخابات حوزه انتخابيه شهرستان هاي پلدختر و معمولان وارد اين 2 شهرستان شد.

 

سردار الهي ضمن تبريک اعياد شعبانيه و ولادت با سعادت حضرت ولي عصر (عج)، به امنيت حوزه هاي انتخاباتي اشاره کردو افزود: تامين امنيت انتخابات، خط قرمز فراجا و امنیت انتخابات امانتي در دست ما است، برهمين اساس با برنامه‌ريزي دقيق و اطلس تهيه‌شده از اتفاقات گذشته و اشراف اطلاعاتی بر شرایط موجود، برنامه ریزی لازم انجام شده  که با همکاری مردم و در کنار سایر دستگاه ها،  انتخاباتی همراه با آرامش و امنیت برگزار خواهيم کرد.

 

بر پايه اين گزارش سردار الهی، فرماندهان انتظامي شهرستان ها،  کلانتري ها و پاسگا های شهرستان هاي پلدختر و معمولان را به صورت حضوری ، توجیه و در خصوص امنیت انتخابات  دستورهای لازم را صادر کرد.

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8969

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات