مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان :

بانوان نقش تاثیرگذاری در تصمیم سازی کشور دارند

 

 مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: بانوان با دقت نظر و ترغیب خانواده در مشارکت های اجتماعی نقش تاثیرگذاری برای مقدرات و تصمیم سازی کشور دارند.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان فریبا ولیپور روز دوشنبه با خبرنگاران با بیان اینکه نقش زنان در مشارکت انتخابات بسیار سرنوشت ساز است اظهارکرد: با توجه به اینکه نیمی از جامعه را جمعیت زنان تشکیل می دهند وظایف سنگینی در تمام حوزه ها بر عهده دارند و از طرفی با موفقیت هایی که به دست آورده اند رسالت خطیری برای آنان ایجاد می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند ماه قرار داریم افزود: شایسته است که مانند همیشه حضور پررنگ و سرنوشت ساز بانوان در انتخابات و کمک به انتخاب اصلح چشمگیر باشد.

 

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: باتوجه به دقت نظر و ریزبینی بانوان در عرصه های مختلف، نقش آنان جهت تشویق خانواده ها، دوستان و فرزندان خود و حضور در انتخابات و مشارکت در این رویداد بزرگ بسیار تاثیرگذار است چراکه با پرس و جوی بیشتر به انتخاب اصلح می رسند.

 

وی افزود: بنا بر فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی نقش بانوان در تعیین مقدرات کشور وظیفه، حق و تکلیف این قشر است و مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی اخیر بر مشارکت تاثیرگذار زنان در عرصه انتخابات تاکید داشتند که نقش آنها در انتخاب اصلح خود و خانواده ها قابل توجه است.

 

ولی پور یادآورشد از بانوان توانمند و نجیب لرستان انتظار می رود که مانند دیگر عرصه ها حضور سرنوشت سازی در عرصه سیاسی داشته باشند و با توجه به اینکه هجمه های داخلی و خارجی مقارن با این اتفاق سرنوشت ساز سیاسی بیشتر شده است با حس مسوولیت در عرصه های مختلف، میدان را خالی نکنند.

 

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی و موقعیت کشور ایران در منطقه که تکیه گاهی برای مظلومان جهان است حضور بانوان در عرصه انتخابات باید پررنگ ترباشد و علاوه بر حضور در کنار نهاد عظیم خانواده در انتخابات پیش رو شرکت موثر داشته باشند.

 

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8971

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات