رشد ۱۱ درصدی جابجایی مسافر با‌ ناوگان حمل‌ونقل عمومی لرستان

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری ۲ میلیون ۲۵هزار  و ۵۶۱ مسافر با ناوگان حمل‌ ونقل عمومی استان جابجا شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان، مرتضی شیروانی سه شنبه  شب در حاشیه جلسه با معاونان در سالن اداره‌کل راهداری لرستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، تعداد ۲ میلیون و ۲۵ هزار و ۵۶۱ مسافر با حمل و نقل برون شهری استان لرستان جابجا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل با یک میلیون ۸۲۸ هزار و ۸۰۹ مسافر معادل ۱۱ درصد افزایش مشاهده می‌شود.

 

وی افزود: این تعداد مسافر با ۲۴۳ هزار و ۳۶۸ سفر انجام شده، که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۳۸ هزار و۱۸۲ سفر ۲ درصد افزایش داشته است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در این مدت ۹۴۱ هزار و ۳۶۱مسافر توسط ناوگان اتوبوسی که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بدون تغییر، ۵۳۰ هزار و ۲۹۲ مسافر از طریق مینی بوس ۶۱ درصد افزایش  و ۵۵۳هزار و ۹۰۸ مسافر از طریق سواری جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته‌ است.

 

وی به تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی و رانندگان استان در حوزه مسافر اشاره کرد و افزود: ۱۶۵ دستگاه اتوبوس، ۲۲۷ دستگاه مینی‌بوس، ۴۲۹ دستگاه سواری و ۲هزار و ۹۶۸راننده وظیفه خدمات رسانی و جابجایی مسافر را برعهده دارند.

 

شیروانی با بیان اینکه در این مدت ۳۸۹ مورد رسیدگی به شکایت‌های حوزه مسافر انجام شده است، یادآورشد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9025

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات