سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان:

۱۲ فروردین روز احیای ارزش های دینی است

 

 سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان گفت:12 فروردین روز احیای هویت اسلامی و ارزش های دینی می باشد و باید برای نسل جوان تبیین شود.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان ، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی مراسم روز ۱۲ فروردین اظهار کرد: مردم ایران در ۱۲ فروردین سال ۵۸ با رای قاطع خود به جمهوری اسلامی ثابت کردند خواستار حاکمیت اسلام بر اداره امور کشور هستند و با این انتخاب، حکومت دینی را احیا کردند.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۲ فروردین با لیالی قدر تقارن دارد افزود: ۱۲ فروردین یکی از مصادیق عینی یوم‌الله، مردم سالاری دینی و از بزرگترین اعیاد ملت ایران محسوب می شود اما باید ضمن اثبات مهمان نوازی مردم لرستان، شئونات اسلامی حفظ شود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان با اشاره به اینکه ۱۲ فروردین با لیالی قدر تقارن دارد گفت: ۱۲ فروردین یکی از مصادیق عینی یوم‌الله، مردم سالاری دینی و از بزرگترین اعیاد ملت ایران محسوب می شود اما باید ضمن اثبات مهمان نوازی مردم لرستان، شئونات اسلامی حفظ شود.

 

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی، عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند و باید در اجرای برنامه ها فعال باشند تا این مراسم به خوبی برگزار شود.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه اکنون، بهترین فرصت برای تبیین ابعاد مختلف روز جمهوری اسلامی به جامعه است افزود: مردم به ویژه نسل جوان باید به خوبی بدانند که این انتخاب درست، چه تاثیری بر حاکمیت ایران گذاشت و چه دستاوردهایی را برای کشور به همراه داشت.

 

وی افزود: برنامه‌های ماه مبارک رمضان در ایام نوروز باید مسجد محور باشد و با افطاری ساده به استقبال روزه داران رفت همچنین تا فرصت باقیمانده به ۱۲ فروردین، نسل جوان نسبت به وقایع این روز مهم آگاه شوند.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان با بیان اینکه اکنون، بهترین فرصت برای تبیین ابعاد مختلف روز جمهوری اسلامی به جامعه است گفت: مردم به ویژه نسل جوان باید به خوبی بدانند که این انتخاب درست، چه تاثیری بر حاکمیت ایران گذاشت و چه دستاوردهایی را برای کشور به همراه داشت.

 

وی افزود: برنامه‌های ماه مبارک رمضان در ایام نوروز باید مسجد محور باشد و با افطاری ساده به استقبال روزه داران رفت همچنین تا فرصت باقیمانده به ۱۲ فروردین، نسل جوان نسبت به وقایع این روز مهم آگاه شوند.

 

حجت الاسلام غلامی یادآورشد: همزمان با تعطیلات نوروز، مسافران در تفرجگاه های مختلف استان حضور خواهند داشت که باید با فراهم کردن بستر فرهنگی شرایط را برای حفظ شئونات اسلامی فراهم کرد.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9034

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات