فرماندهی انتظامی لرستان بر رعایت حرمت ماه رمضان تاکید کرد

 

فرماندهی انتظامی لرستان روز دوشنبه با صدور اطلاعیه‌ ای بر توجه عموم مردم به ویژه صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی نسبت به حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان در این اطلاعیه آمده است: شهروندان گرامي در جهت تقويت خويشتن داري و گسترش ارزش‌هاي اخلاقي و رعايت حرمت اين ماه عزيز از هرگونه تظاهر به روزه خواري و سرو غذاي سرد يا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، معابر و اماکن عمومي خودداري کنند .

 

در این اطلاعیه تاکید شده است: در صورت صدور مجوز ویژه فعالیت برای مراکز اقامتی و پذیرایی بین راهی، پایانه های مسافربری، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن و بیمارستان ها می توانند به منظور ارائه خدمات به مسافران و افراد دارای عذر شرعی، با رعایت موازین شرعی و حفظ شئون اسلامی، ضمن پوشش مناسب این مکان ها به گونه ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت داشته باشند.

 

در ادامه آمده است: ساير اماکن پذيرايي فاقد مجوز ويژه رمضان مي توانند از يك ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) فعاليت کنند که در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفين برخورد خواهد شد همچنین مراکز پذيرايي داراي مجوز ويژه رمضان با پوشاندن شيشه هاي ويترين و درب واحد صنفي (به نحوي که از بيرون قابل رويت نباشد) مجاز به ارائه خدمات به مسافران مي باشند.

 

این اطلاعیه می افزاید: راکز اقامتي داراي رستوران در ايام ماه مبارک رمضان تنها مجاز به ارائه خدمات به مسافران پذيرش شده هستند.

 

فرماندهی انتظامی لرستان در پايان اين اطلاعيه از همکاري مردم شريف استان قدرداني و بر رعايت شئون اسلامي و پرهيز از پوشش نامتعارف در اماکن عمومي تاکيد و از همه شهروندان خواسته شده در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به پليس 110 اطلاع دهند.

 

 

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9037

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات