رییس کل دادگستری لرستان:

با متعرضان به حقوق بیت المال برخورد قاطع می شود

 

رییس کل دادگستری لرستان گفت: با متعرضان به حقوق بیت المال در استان به شدت برخورد می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیر لرستان، حجت الاسلام سعید شهواری در شورای استانی حفظ حقوق بیت‌المال استان اظهارکرد: طبق اصل ۵۶ قانون اساسی یکی از وظایف قوه قضائیه احیای حقوق عامه است و یکی از این حقوق عامه حفاظت از بیت‌المال است.

 

وی افزود: صیانت و حفاظت از بیت‌المال در دادگستری لرستان یک ضرورت به شمار می‌رود و با جدیت پیگیری می‌شود.

 

رییس کل دادگستری لرستان گفت: با هدف حفظ حقوق عامه با افرادی که اقدام به تصرف، تخریب و تغییر کاربری انفال، بیت‌المال، موقوفات، انهار، چشمه‌سارها، سدها، منابع طبیعی، حریم راه‌ها و خطوط انتقال نیرو می‌کنند یا با سندسازی اقدام به تصرف اراضی کرده و یا بدون مجوز اقدام به تغییر کاربری مراتع و اراضی کشاورزی می‌کنند، به‌صورت جدی و بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه اولین اقدام مدیران رصد، پیشگیری و صیانت از حقوق بیت‌المال قبل از ورود دادستان است، افزود: با مدیران متخلف به شدت برخورد می‌شود.

 

حجت الاسلام شهواری یادآورشد : در خصوص احکام صادر شده معطل مانده درباره حفظ حقوق بیت المال زمانبندی مشخص شده که باید متولیان دستگاه‌ها بر اساس زمانبندی احکام را اجرا کنند و حقوق بیت المال به بیت المال برگردانند.

 

 حسنوند دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد هم در این جلسه همه دستگاه‌های اجرایی و انتظامی را به مقابله با کسانی که دست به تصرفات غیرقانونی در اراضی بیت المال می‌زنند فراخواند.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9049

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات