قطعی وافت فشار آب اهالی روستای "مورانی" پلدختر را کلافه کرده است

 

دهیار مورانی گفت:قطعی و افت فشار آب آشامیدنی اهالی روستای "مورانی" از توابع شهرستان پلدختر را کلافه کرده و موجب نارضایتی ساکنان شده است.

 

شیخ کرم احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سفیر لرستان اظهار کرد: روستای مورانی از توابع بخش مرکزی پلدختر بیش از چهارسال است که با مشکل افت فشارآب آشامیدنی مواجه است و اهالی از مسوولان امر کمک می خواهند.

 

وی افزود: پس از جریان سیل  1398  اهالی بخش شمالی روستای مورانی مانند درمانگاه ومنازل شمالی دراکثر اوقات ازافت فشار آب وحتی نبود این مایه حیاتی در رنج هستند و به معضلی اساسی برای مردم روستا تبدیل شده است.

 

دهیار مورانی گفت: فشار آب آشامیدنی روستا به حدی است که برای اهالی غیر قابل تحمل بوده به گونه ای که مردم  نمی توانند استحمام کنند و این وضعیت موجب سلب آسایش آنها شده است.

 

وی افزود:اهالی روستا با این مشکل دست به گریبان هستند تا جایی که وضعیت زندگی ساکنان روستا را به شدت تحت تاثیر قرارداده و نگرانی هایی را برای آنان ایجاد کرده است.

 

احمدی یادآورشد:برطرف نمودن  مشکل آب آشامیدنی با تعویض لوله های اصلی چهاراینج به لوله 10 اینج روستا حل خواهد شد تا آب به مخزن وصل شود.

 

وی افزود:2 پمپاژ که روشن است معلوم نیست به کدام روستاها وصل می باشد که در بعضی از روستاها آب ازمخزن فواران می کند  وبه هدر می رود وکسی جوابگوی این همه هدررفت آب نیست.

 

دهیار مورانی گفت:امیداست مسئولان برای رفع مشکل آب آشامیدنی روستا چاره و تدابیری بیاندیشند.

 

خبرنگار- یگانه مهرابی

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9052

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات