ذخایر تمامی گروه‌های خونی در لرستان کاهش یافت

 

مدیر کل انتقال خون لرستان گفت: ذخایر تمامی گروه‌های خونی در استان به دلیل نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان کاهش یافته است.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان علی سوری روز شنبه با خبرنگاران اظهار کرد: لازم است هم استانی های عزیز جهت تامین خون بیماران نیازمند به خون و فرآورده های آن همچون پلاکت برای اهدا به پایگاه های سراسر استان مراجعه نمایند.

 

وی به فعالیت پایگاه ها و مراکز اهدای خون لرستان در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز اشاره واظهار کرد: پایگاه اهدای خون شهید رستمی مقدم و شهدای علوی خرم آباد در ایام نوروز و تا پایان ماه مبارک رمضان همه روزه در ۲ نوبت صبح و شب فعال می باشند.

 

مدیرکل انتقال خون لرستان در خصوص فعالیت پایگاه شهید جوانمرد شهرستان بروجرد گفت: این پایگاه همه روزه تا ساعت ۲۴ و روزهای ۲۵ و ۲۹ اسفند و دهم و دوازدهم فروردین نیز در ساعات خاص فعال خواهد بود.

 

وی افزود: پایگاه اهدای خون شهرستان الیگودرز نیز همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۰ آماده پذیرش اهدا کنندگان خواهد بود و در روز تعطیل چهارم فروردین از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ فعال است.

 

سوری یادآورشد: پایگاه‌های اهدای خون شهرستان‌های کوهدشت و دورود نیز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ فعال هستند ضمن اینکه پایگاه دورود در روز تعطیل سیزدهم فروردین نیز همین ساعات فعال خواهد بود.

 

 

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9060

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات