افتتاح پروژه گازرسانی به میانکوه شرقی معمولان

 

در آیینی با حضور نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ،محمد ناظری فرماندار معمولان و مدیر عامل شرکت گاز استان پروژه گازرسانی به میانکوه شرقی افتتاح شد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان در این آیین خط لوله تغذیه ۳۵۰ پوند میانکوه شرقی و گازرسانی به  چهارروستای محور چمشک شهرستان معمولان به بهره برداری رسید.

 

سید حمیدرضا کاظمی، نماینده مردم شهرستان های پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از مدیر عامل و کارکنان شرکت گاز استان تقدیر کرد و گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز ضمن بهره مندی مردم عزیز این منطقه از نعمت الهی گاز طبیعی با توسعه گاز رسانی در منطقه زاگرس و به ویژه استان لرستان از منابع طبیعی و درختان بلوط بیشتر محافظت شده و نقش مهمی در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و اقتصاد مولد و پایدار دارد.

 

احمدرضا دالوند معاون هماهنگی  امور عمرانی استانداری لرستان با قدردانی از تلاش جهادی کارکنان شرکت گاز در توسعه گازرسانی استان گفت: ارائه خدمات پایدار گازرسانی در منطقه میانکوه شرقی که از مناطق مهم و مورد توجه در حوزه منابع طبیعی می باشد بهترین عیدی برای مردم منطقه  هم زمان با بهار قرآن و عید نوروز بود.

 

مدیرعامل شرکت گاز  لرستان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نوروز باستانی گفت: با تلاش و همت مجموعه همکاران در شرکت گاز استان و عوامل اجرایی در راستای ایجاد زیر ساخت و پایداری گاز منطقه اجرای خط لوله تغذیه ۳۵۰ پوند به طول ۲۰ کیلومتر و همچنین گازرسانی به چهار روستای محور چمشک شهرستان معمولان با اعتباری بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال با ایمنی و موفقیت به بهره برداری رسید.

 

کرم گودرزی اظهارکرد: خط تغذیه دادآباد نقش بسیار مهمی در ایجاد زیرساخت گازرسانی روستاهای میانکاله شرقی و صنایع تولیدی و کشاورزی محور آزادراه و در آینده به عنوان خط جایگزین شرایط بحران برای تامین گاز پلدختر می باشد.

 

مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: طبیعت زاگرس به عنوان یک میراث ارزشمند است که با گازرسانی به این منطقه و برخورداری مردم عزیز از نعمت  گاز طبیعی ، از تخریب محیط زیست در این منطقه جلوگیری شده است.

لینک کوتاه: http://safirelorestan.ir/

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات