فرمانده سپاه لرستان:

بسیج تخصصی اقشار می تواند در رفع مشکلات به دولت کمک کند

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بسیج تخصصی اقشار یک مجموعه بزرگ و عظیم نخبگانی است که می‌تواند به دولت برای رفع مشکلات و تحقق کامل مفهوم دولت اسلامی، کمک کند.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان، سردار نعمت‌اله باقری روز یکشنبه در اجلاس سالانه مجمع بسیجیان لرستان اظهار کرد: در استان لرستان بیش از 160 مانع رونق تولید را مجموعه بسیج با کمک بخش صنعت و معدن برداشته است.

 

وی افزود: در استان لرستان بیش از 45 کارخانه یا واحد تولیدی و صنعتی که تعطیل شده بودند توسط بسیج صنعت و معدن با همکاری بخش صنعت و معدن استان، احیاء شدند و به چرخه تولید و اشتغال بازگشتند.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بسیج اقشار استان لرستان "بسیج صنعت و معدن" توانست رتبه اول کشور را در زمینه رفع موانع تولید کسب کند و این مرهون تفکر بسیجی است.

 

وی افزود: وقتی بحران سال 1401 ایجاد شد جامعه هدف دشمنان، فرهنگیان و دانشجویان و دانش‌آموزان بودند که در این زمینه بسیج اساتید و فرهنگیان و دانشجویان و دانش‌آموزان در زمینه جهاد تبیین، به خوبی نقش‌آفرینی کردند.

 

سردار باقری یادآورشد: در حوزه فعالیت بسیج پزشکی هم شاهد فداکاری‌های بسیج در دوران کرونا بودیم و الان هم در زمینه‌هایی همچون مقابله با سقط جنین و ترویج فرزندآوری، بسیج جامعه پزشکی، فعالیت‌های اثرگذار دارد.

 

وی ، در بخش دیگری از گفته‌هایش، فعالیت‌های بسیج طلاب و روحانیون به‌ویژه در دوران کرونا را تبیین کرد و نقش‌آفرینی بسیج کارگری و کارمندی را نیز تشریح کرد.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: مجمع بسیجیان استان لرستان و کارگروهای آن باید بتوانند نقش خود در تصمیم‌سازی را ارتقاء بدهند و البته دولت تصمیم‌گیرنده است ولی بسیج اقشار نقش کمک کردن در تصمیم‌سازی برای رفع مشکلات و چالش‌ها و مسائل استان را دارد.

 

وی از مجمع بسیجیان استان لرستان خواست ارتباط مستمر با مدیران ارشد استان داشته باشد و راهکارهای نخبگانی در تصمیم‌سازی‌ها ارائه کند.

 

سردار باقری خواستار شد مجمع با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و نماینده ولی فقیه در استان لرستان نیز ارتباط مستمر داشته باشد.

 

وی در بخش دیگری از گفته‌هایش خواهان شد راهکارها و طرح‌های پیشنهادی از نوعی باشند که قابلیت اجرایی داشته باشند.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان خواستار شد مجمع بسیجیان هر شهرستان، اولویت خویش را شناسایی و ارائه راهکار علمی برای رفع مشکلات آن شهرستان قرار بدهد.

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9072

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات