۴۰۰ نیروی راهداری در جاده های لرستان در حالت آماده باش هستند

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: ۴۰۰ نیروی راهدار استان به منظور تامین ایمنی جاده ها، در محورهای مواصلاتی استان به حالت آماده باش قراردارند.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان مرتضی شیروانی روز سه شنبه به خبرنگاران اظهار کرد:در تمامی محورهای ارتباطی استان بارش باران گزارش شده و با توجه به استقرار نیروهای راهداری مشکل خاصی در محورهای اصلی دریافت نشده است .

 

وی با اشاره به آبگرفتگی های برخی محورهای اصلی گفت: نیروهای راهداری حضور دارند و آبگرفتی های سطح جاده ای هدایت می شود.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در محور های شهرستان پلدختر در منطقه گاوزرده ریزش جزیی کوه گزارش شده است که با حضور نیروهای راهداری پاکسازی شده است.

 

وی افزود: بیشترین میزان آبگرفتگی در محورهایی دلفان، کوهدشت و پلدختر ثبت شده است که با حضور عوامل راهداری بدون وقفه در تردد این آبها هدایت شده است.

 

شیروانی به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی درلرستان اشاره کرد و  یادآورشد: هم اکنون ۲۸۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین د ۳۸ پایگاه راهداری و ۴۰۰ نیروی راهدار به منظور مقابله با بحران‌های احتمالی و انجام راهداری در تمامی محورهای استان مستقر هستند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: رانندگان و مسافران می‌توانند قبل از سفر از طریق برقراری تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور آگاه شوند.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9075

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات