تنور 14 نانوایی در پلدختر و معمولان در نوروزداغ می ماند /تعطیلی نانوایان فردا چهارشنبه

 

رییس اتاق اصناف پلدختر گفت:به منظور خدمات رسانی مطلوب در ایام نوروز 14 واحدنانوایی در شهرستان های پلدختر و معمولان به صورت کشیک فعالیت دارند.

 

هادی بابایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان ، اظهارکرد: از این تعدادهشت واحد نانوایی در شهر پلدختر 2  واحد نانوایی در شهر معمولان و مابقی در روستاهای پلدختر و معمولان فعالیت دارند.

 

وی با بیان این که فعالیت نانوایی ها از ساعت 16 تا 20 تعیین شده است ، افزود:  در تعطیلات نوروز با نانوایی هایی که خودسرانه اقدام به تعطیلی کنند برخورد خواهدشد.

 

رییس اتاق اصناف پلدختر گفت: با توجه به نخستین روز از نوروز تمام واحدهای نانوایی های پلدختر و معمولان فردا(چهارشنبه) تعطیل است و پخت ندارند وعموم شهروندان می توانند امروزنان مورد نیاز خود را تهیه کنند تا در روز تعطیلی دچار مشکل نشوند.

 

وی افزود: آرد مورد نیاز نانوایی هاتامین شده و هیچ گونه مشکلی برای تهیه و توزیع آرد در ایام نوروز وجود ندارد.

 

بابایی با بیان این که نظارت بر نانوایی ها در ایام تعطیلات نوروز افزایش خواهد یافت ، یادآورشد: تیم های بازرسی آماده هستند تا در ایام نوروز از نانوایی های کشیک بازرسی لازم را به عمل آورند.

 

رییس اتاق اصناف پلدختر از تلاش نانوایی هایی که وظایف خود را در تامین نان با کیفیت و مورد نیاز و تکریم مشتریان انجام می دهند قدردانی کرد و گفت : شهروندان ، گردشگران و میهمانان نوروزی هرگونه تخلف نانوایی ها نظیر گرانفروشی ، کم فروشی و تعطیلی خود سرانه را با شماره تلفن 124 اطلاع دهند.

 

خبرنگار- احسان مهرابی

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9077

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات