تقدیر مدیر تبلیغات اسلامی از "احسان مهرابی" خبرنگار فعال پلدختر

 

"احسان مهرابی" خبرنگار پلدختر توسط مدیراداره تبلیغات اسلامی شهرستان به خاطر فعالیت در این عرصه مورد تقدیر قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان ، حجت الاسلام محمد محمودی مدیر اداره تبلیغات اسلامی پلدختر از فعالیت ها و تلاش های  "احسان مهرابی" خبرنگار شهرستان به دلیل پوشش مطلوب اخبار و انعکاس رویدادها مرتبط با حوزه تبلیغات اسلامی با اهدا لوح و هدیه تقدیر کرد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی پلدختر برضرورت اطلاع رسانی دقیق و آگاهانه از سوی رسانه ها تاکید کرد وگفت: حضور خبرنگاران فعال ، دلسوز ، پیگیر ، منصف و منتقد در شهرستان نعمت و فرصت است که باید از این سرمایه ها در جهت مصالح و منافع مردم ، رشد و توسعه شهرستان و  اهداف این سازمان استفاده کرد.

 

حجت الاسلام محمودی بر تقویت حوزه های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و جامعه بدون خبرنگار را جامعه ای بدون روح دانست و افزود: جامعه پویا به دست خبرنگاران ساخته می شود که قشر فرهیخته جامعه و  طلایه داران جبهه آگاهی هستند و همواره با تحمل مشقات و سختی هاچراغ امید و روشنگری را زنده نگه می دارند.

 

وی افزود: خبرنگاران باعث می شوند بسیاری از زیبایی های جامعه دیده و زشتی ها اصلاح شوند و خبرنگاران پلدختر با توجه به رسالت مقدسی که دارند در بحران ها و گرفتاری ها دوشادوش مدیران در تکاپو می باشند که شایسته ارزشمندترین تکریم و قدرشناسی هستند.

 

در ادامه از "احسان مهرابی" خبرنگار فعال پلدختر از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به خاطر پوشش اخبار مناسب و همکاری در طول سال به ویژه درپوشش طرح ملی "مسطورا" با اهدا لوح و هدیه  قدردانی به عمل آمد.

 

خبرنگار- یگانه مهرابی

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9078

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات