مسدود شدن راه ارتباطی 11 روستا در شهرستان معمولان

 

سرپرست فرمانداری معمولان گفت بارش های شدید 24 ساعت گذشته و بالا آمدن دبی آب رودخانه کشکان و طغیان آن راه ارتباطی 11 روستا این شهرستان را مسدود کرد.

 

محمد ناظری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان اظهارکرد: این روستاها شامل 6 روستای گم گمه و پنج روستای ذق برفی پشت تنگ معمولان می باشند.

 

وی افزود: جاده دسترسی و پل های موقت محور گم گمه و ذق برفی دچار آب شستگی شده که رفت و آمد در این محورهای روستایی امکان پذیر نیست.

 

سرپرست فرمانداری معمولان گفت: جاده معمولان – پلدختر کوه در چند نقطه ریزش کردکه با تلاش عوامل راهداری پاکسازی و ریزش برداری شد.

 

وی افزود: همچنین در محورهای روستایی لیت بر و زیر انبار در جنوب معمولان ریزش سنگ از کوه اتفاق افتاد که با تلاش راهداری این محورها پاکسازی شدند.

 

ناظری یادآورشد: راه های دسترسی روستایی در جنوب معمولان که روز گذشته به دلیل طغیان رودخانه کشکان مسدود شده بودند بازگشایی و تردد در آن جریان دارد.

 

سرپرست فرمانداری معمولان گفت: محورهای مسدودشده شهرستان به پل و لوله نیاز دارند که برای تامین اعتبار پیگیری و رایزنی لازم صورت گرفته تا بتوان این محورها را در سریع ترین زمان ممکن بازگشایی کرد.

 

خبرنگار-احسان مهرابی

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9086

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات