جاده معمولان – پلدختر مسدود شد/ خسارت سنگین به جاده های بین مزارع

 

 

سرپرست فرمانداری معمولان گفت: هم اکنون براثر ریزش کوه درکیلومتر 10 حدفاصل معمولان به افرینه جاده معمولان – پلدختر قطع است.

 

محمد ناظری شامگاه دوشنبه  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان اظهارکرد: جاده های بین مزارع معمولان بر اثر بارندگی های اخیر دچار آسیب شد و خسارت سنگینی به بخش مرکزی این شهرستان و افرینه وارد شد.

 

وی افزود: 11 محور روستایی شهرستان معمولان بر اثر بارش های رگباری قطع شد که با تلاش صورت گرفته از این تعداد سه محور بازگشایی و مابقی مسدود می باشد.

 

سرپرست فرمانداری معمولان گفت: بر اثر بارندگی های اخیر برق بخش افرینه قطع و در پی آن سایت تلفن همراه و آنتن دهی در این بخش نیز قطع شد که با تلاش عوامل مخابرات و فناوری اطلاعات مشکل برطرف شد.

 

وی افزود: آب آشامیدنی 43 روستای شهرستان معمولان از روز گذشته براثر بارش های اخیرقطع شد که با تلاش شرکت آب و فاضلاب شهرستان و استان عصردوشنبه وصل شد.

 

ناظری یادآورشد: برق 39 روستای شهرستان معمولان با بارش های رگباری و رعد و برق قطع شد که با تلاش نیروها،  برق 38 روستا وصل و تنها روستای "سرمر"  این شهرستان به علت ریزش سنگ و مسدود شدن جاده و عدم عبور جرثقیل برق آن قطع  است.

 

وی افزود: شبکه گاز شهرستان معمولان در چند نقطه دچار آبشستگی شد که با تلاش نیروهای شرکت گاز مشکل قطعی گاز در این روستاها ایجاد نشد.

 

سرپرست فرمانداری معمولان گفت: 45 کلاس که برای مسافران نوروزی تهیه و در نظر گرفته شد شب گذشته 10 خانوار با 38 نفر و دوشنبه شب پنج خانوار با 18 نفر مسافر که به علت مسدود شدن محور معمولان – پلدختر گرفتار شده بودند در این اماکن اسکان داده شدند.

 

وی افزود: ستاد مدیریت بحران شهرستان معمولان و تمامی دستگاه های اجرایی ، خدماتی ، انتظامی و امدادی بابسیج  تمام تجهیزات و امکانات در حالت آماده باش کامل برای مقابله با هرگونه حادثه ناشی از شدت بارش ها و سیلاب احتمالی قراردارند.

 

ناظری یادآورشد: با توجه به بارندگی های سیل آسا در مناطق بالا دست و افزایش دبی آب رودخانه کشکان شهروندان و مسافران از حضور در حاشیه رودخانه خودداری کنند.

 

خبرنگار- محسن مهرابی

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9098

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات