درخشش تیم پلدختر درمسابقات بازیهای بومی محلی به مناسبت نیمه شعبان در دهلران

 

تیم پلدختر در جشنواره مسابقات بازیهای بومی محلی که به مناسبت نیمه شعبان و با حضور وزیر ورزش و توسعه روستایی و ریییس فدراسیون بازیهای بومی محلی کشور در دهلران برگزارشد، خوش درخشید.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان به مناسبت نیمه شعبان میلاد خجسته امام زمان(عج) جشنواره مسابقات بازیهای بومی ومحلی باحضور استانهای غرب کشور ؛کردستان؛کرمانشاه؛خوزستان؛لرستان وایلام به میزبانی شهرستان دهلران در رشته های دال پلان و هفت سنگ مهارتی وتیرکمان برگزارشد.

 

در این مسابقات که در این سه رشته ورزشی ویژه مردها و زن ها برگزارگردید،پس ازرژه تیم های شرکت کننده ، قرعه کشی بین آنها انجام شد.

 

هیات ورزش روستایی وعشایری شهرستان پلدختر به عنوان نماینده استان لرستان در این مسابقات در رشته دال پلان مهارتی بخش مردها مقام سوم ودربخش زن ها مقام دوم ودررشته تیرکمان مقام سوم را کسب کرد.

 

در این مسابقات در رشته دال پلان مهارتی تیمی به ترتیب زیر مقام اول تا سوم از آن  استان ها کردستان ، لرستان وایلام شد.

 

در رشته هفت سنگ مهارتی نیز استان های  کردستان ،خوزستان و لرستان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 

در جشنواره مسابقات بازیهای بومی محلی کشور در دهلران در رشته تیرکمان استان های ایلام  ف کرمانشاه و لرستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

در این مسابقات مقام های انفرادی در رشته دال پلان مهارتی مردها حجت اله زرین جویی مقام دوم و کوچک طلا بازگیر در بخش زن ها مقام دوم را کسب کردند.

 

همچنین در این مسابقات در بخش انفرادی رشته تیرکمان مردها میثم زرین جویی مقام سوم را بدست آورد و در رشته هفت سنگ مهارتی زن ها نیزکبری بازگیر مقام سوم را کسب  و در رشته هفت سنگ مهارتی  مردها نیزمهدی رحمتی مقام سوم را کسب کردند.

 

خبرنگار- احسان مهرابی

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8973

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات