دیدار سرپرست ورزش لرستان با خانواده شهید ورزشکار رضا حسین بیگی

 

 

"وحید والی زاده مرادی "سرپرست ورزش و جوانان لرستان به اتفاق جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان به دیدار خانواده "رضا حسین بیگی" رفت.

 

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان"وحید والی زاده مرادی "سرپرست ورزش و جوانان لرستان به اتفاق سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان با حضور در منزل " رضا حسین بیگی"  نخستین شهید ورزشکار استان با خانواده این شهید دیدار و از صبر و فداکاری آنها قدردانی کرد.

 

سرپرست ورزش و جوانان لرستان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر تکریم خانوادهآنان تاکید کرد و گفت: شهدای ورزشکار توانسته اند تعلقات مادی را کنار گذاشته و آنچه را که داشتند در طبق اخلاص نهادند و در عین افتخارآفرینی برای دفاع از دین ، اسلام و آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی به شهادت رسیدند و به مدال عزت دست پیدا کردند.

 

وحید والی زاده مرادی به جایگاه رفیع شهدا اشاره و اظهار کرد: سیره شهدا باید سرلوحه همه مدیران باشد و همه ما مدیون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم آنها هستیم ، وظیفه داریم که ادامه دهنده راه آنان باشیم و در مسیر این عزیزان حرکت کنیم و خانواده معظم شهدا  را تکریم و برصدربنشانیم.

 

در این دیدار با اهدای لوح از این خانواده شهید والامقام تجلیل به عمل آمد.

 

سرگرد علی بهرامی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران لرستان و جمعی دیگر از مسوولان نیز  در این دیدار حضور داشتند.

 

شهید رضا حسین بیگی با آمادگی جسمانی خوب در اکثر رشته های ورزشی از جمله فوتبال،والیبال و کوهنوردی فعالیت عمده ای داشتند و در سال ۵۹ و چند روز بعد از آغاز جنگ تحمیلی در یک نبردی تن به تن با شجاعت و رشادت بعد از به هلاکت رساندن تعداد زیادی بعثی به شهادت رسیدند.

 

خبرنگار- احسان مهرابی

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9099

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات