کسب 40 مدال بین المللی و ملی کشتی لرستان در سال گذشته

 

رییس هیات کشتی لرستان گفت: کشتی استان 40 مدال در عرصه های بین المللی و ملی در سال گذشته کسب کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیر لرستان، فرید بهرامی در جلسه هم‌اندیشی در سالن کشتی شهرستان خرم آباد در گزارشی اجمالی از دستاوردهای این هیات در سالی که گذشت، اظهار کرد: کشتی لرستان در سال گذشته ۴۰ مدال شامل، ۱۴ مدال در مسابقات رشته ی آزاد در سطح کشور، هفت مدال در مسابقات کشوری رشته فرنگی، یک مدال در آلیش بانوان قهرمانی کشور، ۲ مدال در مسابقات جهانی،۲ مدال در سطح قهرمانی آسیا و ۱۴ مدال در تورنمنت های مختلف بین المللی بوده است.

 

وی افزود: البته این مدال ها جدا از مسابقات دانش آموزی، کارگران و دانشجویان می باشد.

 

رییس هیات کشتی لرستان همچنین به برگزاری تورنمنت ها و اردوهای ملی در استان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری با کیفیت مسابقات بین المللی شهیدان علی پناهی در خرم آباد، برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در شهر خرم آباد به مدت ۱۱ روز و برگزاری مسابقات چند جانبه کشوری در شهرستانهای بروجرد،دورود،ازنا ،رومشگان ،الشتر  و الیگودرز از مهم ترین این تورنمنت ها در استان بود.

 

وی حضور تیم های لرستان در رده های سنی مختلف در مسابقات چند جانبه ی کشوری را دیگر برنامه ی موفق هیات کشتی در سال گذشته برشمرد و افزود اعزام تیم های شهرستانها به مسابقات چند جانبه کشوری تهران،اصفهان،کردستان ،قم و خوزستان و شهرکرد مهم ترین موارد اعزام تیم های استان در رقابت های چندجانبه کشوری بودند.

 

بهرامی یادآورشد: در سال گذشته افتتاح سالن های کشتی با مشارکت ارگان های دولتی و خصوصی در شهرهای خرم آباد، رومشگان، الیگودرز و کوهدشت را داشتیم که قابل توجه بود.

 

وی به برگزاری منظم لیگ های استان اشاره کرد وافزود: برگزاری لیگ های استانی در سطح نوجوانان و جوانان و شرکت در تمام لیگ های کشوری تا سطح دسته اول را به صورت کامل انجام دادیم.

 

رییس هیات کشتی لرستان گفت : در سالی که گذشت کلاس های متعددی برای دانش افزایی مربیان، داوران استان با حضور مدرسان مجرب ملی و بین المللی برگزار شد.

 

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9106

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات