مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

کانون‌های مساجد نقش مهمی در مقابله با توطئه دشمنان دارند | تبدیل مسجد به محور فعالیت‌های اجتماعی

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در تقویت فعالیت های دینی قرآنی و مقابله با توطئه دشمنان دارند.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان  اعظم روانشاد روز یکشنبه در نشست با کارکنان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، بر لزوم احیای نقش مساجد تاکید و اظهارکرد: مساجد باید به یک پایگاه اجتماعی در تمام ابعاد مختلف فرهنگی و مذهبی تبدیل شود.

 

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد به رغم محدودیت های مالی فعالیت های موثر و خوبی در حوزه های دینی، قرآنی و مسجد محوری دارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با توجه به اینکه ابتدای سال ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان آغاز شد و پایان آن نیز همراه با همین ماه است، امسال تقویت فعالیت های دینی و قرآنی در اولویت کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه جذب اعضای جوان و نوجوان، شاخص فعالیت کانون های مساجد است، افزود: همکاری و تعامل خوبی بین ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان وجود دارد و فعالیت کانون ها به طور ویژه حمایت می شود.

 

روانشاد به اهداف مشترک این اداره‌کل با کانون فرهنگی هنری مساجد استان اشاره کرد و یادآورشد: هم‌افزایی و مشارکت در فعالیت‌های مناطق کم‌برخوردار استان، ویژه برنامه‌های دهه کرامت، همکاری در برگزاری همایش لشکر فرشتگان در دستور کار قرار دارد. 

 

وی به ظرفیت‌های موجود در مساجد اشاره کرد و افزود: مساجد در همه فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری سنگر اصلی هستند و باید محور فعالیت‌ها باشند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با مهم برشمردن تأثیر استفاده و بهره‌مندی از حلقه‌های میانی برای اجرای برنامه‌های قرآنی و مسجدمحور گفت: باید ظرفیت های مؤثر قرآنی را در استان شناسایی و تقویت کنیم.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9231

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات