تبلیغات انتخاباتی پلدختر در ایستگاه پایانی صف آرایی نامزدها/ از سازو دهل تا سخنرانی

 

 

هیاهو و تحرک انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه پلدختر و معمولان و هواداران آنهادر آخرین ساعات و ایستگاه پایانی صف آرایی به اوج خود رسید.

 

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان شور انتخاباتی در این حوزه مانند دوره های گذشته نسبت به سایر شهرستان های ایران بسیار گسترده است و این دوره علی رغم هوای سرد هواداران برای جلب آرای نامزد مورد نظر خودگرمای خاصی به فضای تبلیغاتی انتخابات در پلدختر بخشیده بودند.

 

کانون ستادهای انتخاباتی نامزدها در پلدختر در بخش غربی این شهر متمرکز شده بود و هر کدام از این ستادها مقابل خود شاهد شور انتخاباتی و جمعیت گسترده از هواداران بود و صدای موسیقی های محلی و سازو دهل فضای شهر را پر کرده بود

 

هواداران در مقابل ستاد تبلیغاتی نامزد مورد نظر خود با بالا آوردن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و تصاویری از کاندیداها همراه با بوق های ممتد و زدن دست و سوت سعی به رخ کشیدن شور و حال تبلیغاتی مقابل رقبا بودند.

 

بسیاری از خودروهایی که در خیابان های منتهی به ستاد انتخاباتی نامزدها در رفت و آمد بودند هر کدام به تصاویری از نامزد مورد نظر خود تزیین شده بود.

 

سخنرانی کاندیداها در جایگاه ستاد تبلیغاتی خود که به شعارهای ویژه بنرهای حاوی تصویر نامزدها تزیین شده بود و بیان برنامه ها و اهداف کاندیداها پس ازورود  به بهارستان و نشستن برکرسی خانه ملت از دیگر ویژه برنامه های شور تبلیغاتی انتخابات مجلس در پلدختر بود.

 

اوج تبلیغات امروز کاندیداهای انتخابات مجلس دوازدهم در خیابانهای معلم شمالی و جنوبی و انقلاب جنوبی شهر پلدختر نمایان  و مملو از جمعیت چشمگیر و هزاران نفری طرفداران بود.

 

خلاصه این که نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در پلدختر که در این دوره با یکدیگر به رقابت می پردازند در آخرین روز از مهلت تبلیغات تمام ظرفیت های قانونی ، فضاهای عمومی و مجازی خود را برای صف آرایی در مقابل رقیب به کار بسته بودند.

 

بر اساس قانون انتخابات، نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت هشت صبح فردا (پنجشنبه - 10 اسفند) ۲۴ ساعت مانده به آغاز انتخابات فرصت تبلیغ دارند.

 

حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که برای کسب این کرسی  6داوطلب روز جمعه11 اسفندماه با هم رقابت می کنند.

 

خبرنگار- یگانه مهرابی 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8983

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات