وزیر کشور :

۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات راهی مجلس می شوند

 

وزیر کشورگفت: ۴۵ نماینده درمرحله دوم انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی می شوند.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان احمد وحیدی عصرسه شنبه در جمع خبرنگاران به برگزاری مطلوب دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب ۲۴۵ نماینده، اشاره کرد و افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در ۲۲ حوزه برای انتخاب ۴۵ نماینده در ۲۱ اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

 

وی افزود:  مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه(حوزه هایی که برای انتخاب بیش از یک نماینده است) به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

 

وزیر کشور با دعوت از عموم مردم برای حضور در این دوره از انتخابات ، گفت: در این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز شاهد حضور پرشور و آگاهانه مردم خواهیم بود.

 

وی به مصوبات دور نخست سفر استانی رئیس جمهور به لرستان، اشاره کرد و افزود:اجرای کامل مصوبات دور نخست سفر دولت به لرستان در دستور کار قرار دارد و روند اجرای مصوبات نیز براساس گزارش های دریافتی مطلوب است.

 

وحیدی یادآورشد: اجرای کامل پروژه های بزرگی همچون سد معشوره با حجم ۹۰۰ میلیون متر مکعب نیازمند مقدماتی است که انجام شده و منابع مالی آن نیز تامین خواهد شد.

 

وی به طرح راه آهن لرستان اشاره کرد و افزود:مجموع پیشرفت این طرح در گذشته(قبل از دولت سیزدهم) ۳۸ درصد بود که تنها در سال گذشته پروژه ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

 

 وزیر کشور گفت: تمام وزرا به دنبال این هستند قوی‌ترین مدیران را انتخاب کنند و با تفاهم مشترک بین استاندار و وزیر، مدیر انتخاب می‌شود.

 

وی افزود: ممکن است دیدگاه بعضی رسانه‌ها موردپسند نباشد، اما آنچه که مهم است مدیر باید بتواند به مردم خدمت کند و  در خدمت مردم باشد که قالب مدیران ما هم به این صورت هستند.

 

وحیدی یادآورشد: وزرا به دنبال این نیستند که مدیر ضعیف انتخاب کنند، بنای انتخاب هم بین استاندار و وزیر مربوطه است.

 

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که تغییر استانداران استمرار دارد؟ گفت: ما فعلاً این دو استاندار مازندران و لرستان را تغییر داده‌ایم.

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9246

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات