وزیر کشور:

تلاش بی‌وقفه مدیران موجب شکوفایی کشور می‌شود / اتکا به توانمندی‌های داخلی گفتمان اصلی دولت

 

 وزیر کشور گفت: تلاش بی وقفه مدیران موجب رشد ، شکوفایی و رونق اقتصادی کشور می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان ، احمد وحیدی عصر سه‌شنبه در آیین معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: جبهه مقاومت جبهه‌ای مستحکم است که دائم به دنیا عرضه و کشور با ماموریت های چندگانه در حال نزدیک شدن به فتح قله ها است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب در این مسیر نباید خسته شویم.

 

وی افزود: در این راستا نقشه راه پیروزی ملت فلسطین است، جبهه مقاومت یک جبهه به هم پیوسته و رمز پیروزی می باشد.

 

وزیر کشوربه عملیات وعده صادق، اشاره کرد و گفت: این عملیات از قله‌های فتح محسوب می‌شود و ملت ایران در مسیر تحول و تکامل تاریخ نقش‌آفرینی کرده است.

 

وی افزود: امروز همه جا به احترام افتخار آفرینی ملت ایران در مقابله با رژیم صهیونیستی، سر تعظیم فرود می‌آورند.

 

وحیدی با بیان اینکه ما افول رژیم غاصب در نقشه راه کشور را دنبال می‌کنیم، یادآورشد: دشمن می‌خواهد وعده‌های دروغین به ما تحمیل کند.

 

وی افزود: نظام اسلامی امروز بر بال‌های قدرتمند در حوزه های مختلف حرکت می‌کند و باید بیش از پیش تقویت شود، بر همین اساس رهبر انقلاب شعار سال را مورد توجه قرار داده‌اند و باید بر آن تلاش کرده و بپردازیم.

 

وزیرکشوربا بیان این که تغییر ریل از توجه به خارج به توجه به داخل و اتکا به داشته‌ها و توانمندی‌ها گفتمان اصلی دولت است.گفت: دولت سیزدهم در زمانی به مسوولیت رسید که مشکلات متعددی را دشمنان ایجاد کردند و به دنبال توسعه و گسترش آن بودند، همچنین کم کاری داخلی هم مزید بر علت شد.

 

وی افزود: اتکا به توانمندی داخلی از شعارهای دولت سیزدهم بود و در این راستا توجه از خارج به توانمندی داخل گفتمان اصلی دولت شد، همچنین باتوجه به ظرفیت های مختلف در کشور این مهم شدنی و در حال تقویت است.

 

وحیدی یادآور شد: تلاش بدون وقفه از جمله دستاوردهایی است که می‌تواند ما را پیروز کند ، انقلابی‌گری، حرکت مجاهدانه و اخلاق مداری از صفات افراد در رأس مسوولیت می‌باشد.

 

وی افزود: اقدامات بسیاری باید در لرستان صورت گیرد ، دولت پیگیر تکمیل سدهای نیمه تمام در این استان بوده و با تامین اعتبارات انجام می‌شود، همچنین کار دولت پیگیری مطالبات مردمی است.

 

وزیر کشور به ساخت سد معشوره اشاره کرد وگفت: این سد که مدت‌ها تعطیل بود مطالبه مردم است و مجوز ماده 23 سد معشوره نیز دریافت شده‌ است.

 

وی با بیان اینکه ساخت سد معشوره تقریباً تعطیل شده بود، اما جزو مصوبات سفر رئیس‌ جمهور به لرستان قرار گرفت، افزود: احداث این سد زمان‌بر است و با تأمین اعتبارات لازم احداث می‌شود.

 

 وحیدی به راه‌اندازی مجدد پروژه راه‌آهن به‌عنوان مطالبه مردم اشاره کرد و یادآورشد: راه‌آهن خرم‌آباد به اندیمشک اکنون ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن که از دغدغه و مطالبات مردم بوده در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

 

وی به افزایش تولید گندم در لرستان در دولت سیزدهم،اشاره کرد و افزود: 500 هزار تولید گندم در این نشان‌دهنده تحول عظیم در بخش کشاورزی است.

 

وزیرکشورگفت: حدود 200 واحد اقتصادی در لرستان،احیا شده که این اقدام ها موج حرکت مثبتی در این استان است که باید تقویت شود.

 

وی با تأکید به سرمایه‌گذاری 30 هزار میلیارد تومانی در لرستان، افزود: 20 هزار میلیارد این اعتبار از سوی بخش خصوصی بوده‌ است.

 

وحیدی به بسترسازی برای مشارکت مردم در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصاد لرستان، اشاره کرد و یادآورشد: از فعالیت بخش خصوصی باید در انجام کارهای بزرگ استفاده کرد.

 

وزیر کشور گفت: باید تلاش کنیم پروژه های عمرانی هرچه سریعتر به سرانجام برسد تا مردم بهره‌مند شوند، همچنین مشارکت مردم به عنوان حضور در بخش خصوصی مهم تلقی می‌شود و باید زمینه سرمایه‌گذاری را فراهم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9245

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات