سردار نعمت الله باقری :

سپاه برای حل مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)  لرستان گفت:اقدام ها براساس ظرفیت های استان رخ نداده است بنابر این مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای برطرف کردن مشکلات استان تمام قد در کنار دولت ایستاده و تلاش خواهد کرد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیر لرستان سردار نعمت الله باقری روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار که با حضور وزیر کشور برگزارشد اظهار کرد: لرستان ظرفیت های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، کشاورزی، معادن و ... دارد، ما نمی خواهیم سیاه نمایی باشد اما به اندازه ظرفیت های آن در استان کار انجام نشده است.

 

وی با بیان این که  لیاقت مردم لرستان بیش از آن است که وجود داردا، افزود: برای استفاده از استعدادهای موجود در لرستان باید ظرفیت های دولت پای کار بیاید، در غیر این صورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)  لرستان گفت: 425 میلیارد تومان تنها در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)  طرح در دست اقدام بوده و 70 درصد آن عملیاتی شده و بخش عظیمی از مردم استان از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند و مابقی روستاها نیز درطی سال جاری با اعتبار 400 میلیارد تومان آبرسانی خواهد شد.

 

وی افزود: در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده  و 18 میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته و همچنین و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده که امیدواریم به سرانجام برسد.

 

سردار باقری یادآورشد: سپاه لرستان در حوزه اشتغال زایی در سال ۱۴۰۱، ۳۲۰ میلیارد و در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و پرداختی داشته است.

 

وی تعامل و همکاری بین اعضای شورای تامین، نماینده ولی‌فقیه، دستگاه قضایی و ...  را از موضوعاتی مهم  دانست و افزود: این تعامل به خوبی آشکار بود و زیویار همه تلاش خود را در لرستان به کار گرفت و با سپاه همکاری قابل تقدیری داشت.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به جنایت های رژیم اشغالگر قدس و به عملیات وعده صادق  اشاره کرد و گفت:رزیم جعلی که فکر می کرد ارتش قدرتمندی دارد  به دست نیروهای پاسداران این هیمنه و قدرت پوشالی در هم شکسته شد.

 

سردار باقری افزود: رژیم صهیونسیتی با استفاده از ظرفیت های عظیمی که داشت و انتظار می‌رفت از شکست جلوگیری کند اما موفق نبود و امروز یک افتخار برای نیرو‌های مسلح، آزادی خواهان جهان و مردم فلسطین را شاهد هستیم و همه ندای لبیک یا خامنه‌ای را سر دادند.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9244

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات