نماینده ولی فقیه در لرستان:

مصوبات مهم سفر رییس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مصوبات مهم سفرآذرماه 1400  رییس جمهور مانند سد معشوره، راه آهن، چهار خطه‌ها و پروژه‌های حوزه سیلاب هنوز عملیاتی نشده است.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر سه‌شنبه در آیین معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد در لرستان وجود دارد که ما این صنایع راکد را از بس تکرار کرده‌ایم که دیگر مشمئزکننده است و برای فعال کردن آن و رفع مشکلات بیکاری، نگاه ویژه دولت را می‌طلبد.

 

وی افزود: مسوولیت در نظام اسلامی سختگیرانه است و هر مسوول در پست های مختلف باید پاسخ گوی اقدام های خود باشد و با تلاش بسیار در امر خدمتگزاری به مردم ظاهر شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان، منابع طبیعی و خدادادی و نیروهای انسانی متعهد به‌علت برخی دلایل درونی و بیرونی در محرومیت به‌سر می‌برد و این استان با وضعیت مطلوب فاصله دارد.

 

ویبا بیان این که لرستان از مشکلات بیشماری رنج می‌برد ،افزود: وضعیت لرستان امروز همانند یک بیمار است که نیاز به درمان دارد که باید به‌گونه‌ای عمل  شود تا وضعیت اشتغال در استان بهبود یابد و باتوجه به ظرفیت های بیشمار باید بیکاری برطرف و اشتغالزایی شکوفا شود.

 

حجت الاسلام شاهرخی با بیان این که  احداث سد گاوشمار معطل مادۀ 23 است، یادآورشد: استاندار باید ماه‌ها تلاش کند تا ثابت کند که مسیر راه‌آهن دورود به خرم‌آباد جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور است.

 

وی افزود: آیت‌الله رئیسی در سفر به لرستان گفته بود که صدای قطار باید در این استان شنیده شود، اما تلاش مسئولان باید برای مقدمات اجرای این مصوبات باید همچنان به نتیجه نرسد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان  با بیان اینکه عدم اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور به نارضایتی مردم منجر می‌شود، گفت: استاندار جدید باید این مشکلات را با همکاری وسیع رفع کند.

 

وی با تأکید به ناتمام‌بودن هتل صخره‌ای خرم‌آباد، برج‌های دوقلو و پادگان 07، افزود: اگر این پروژه‌ها به بهره‌برداری نرسد ممکن است بار دیگر شاهد تکریم و معارفۀ استاندار دیگری باشیم.

 

حجت الاسلام شاهرخی یادآورشد: اگر علل بیرونی عقب‌ماندگی لرستان رفع شود ما نیز علل درونی را برطرف می‌کنیم و انتظار داریم که نگاه دولت به این استان تغییر یابد.

 

وی به فرسودگی صنایع در لرستان، اشاره کرد و افزود: عده‌ای برای ایجاد صنایع در این استان وام به یورو و دلار دریافت کردند، اما این پروژه‌ها را نیمه‌تمام رها کردند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: زیویار تمام توان خود را در مأموریت کاری به کار گرفت و تلاش های پیدا و پنهان این شخصیت در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.

 

وی با آرزوی موفقیت برای شفقت به عنوان استاندار جدید افزود: لرستان دارای ظرفیت های بیشماری در تمامی حوزه های مختلف است که از گذشته تاکنون به دلایل مختلف مغفول مانده است.

 

حجت‌الاسلام شاهرخی یادآورشد: استاندار جدید در مقطع حساسی مسوولیت لرستان را برعهده گرفت و با ارتباط با وزیر کشور باید به صورت ویژه به مشکلات لرستان رسیدگی کند، در غیر این صورت باید در انتظار معارفه جدید باشیم.

 

وی افزود: نگاه دولت به استان لرستان باید تغییر کند، چراکه بسیاری از پروژه های نیمه تمام همچنان وضعیت نامعلوم دارند ، بسیاری از صنایع در این استان وجود دارد که گره های آن به دست مرکزنشینان برطرف می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: دولت باید به قول هایی که در گذشته برای آبادانی لرستان داده است، عمل کند و انتظار داریم مسایل مختلف مطرح شود، چراکه بارها به سران سه قوه نامه نگاری کردیم تا مشکلات را بیان کنیم.

 

حجت‌الاسلام شاهرخی افزود: مردم لرستان بسیار شریف و ولایت مدار و شایسته خدمت هستند و امیدواریم پس از مدت‌ها خبرهای خوش اطلاع رسانی شود.

 

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9247

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات