مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

 ورزشکاران رشته گلف موفق عمل می‌کنند/ لزوم ترغیب دانش‌آموزان به سمت ورزش گلف

 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ورزشکاران رشته گلف عموماً موفق عمل می‌کنند،بنابراین هیات گلف باید از طریق ترویج آموزش و ارائه طرح‌های تشویقی همه گروه‌های جامعه به ویژه دانش‌آموزان را به سمت این رشته‌ی ورزشی ترغیب و تشویق کند.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان وحید  والی‌زاده‌مرادی در دیدار با اعضای هیات رییسه گلف استان از زحمات مسئولان هیات‌های ورزشی قدردانی و اظهار کرد: تقسیم اعتبارات بین هیات‌های ورزشی بر مبنای پارامترهایی مثل ارزیابی عملکرد، رشته‌های مدال‌آور، تعداد ورزشکاران سازمان یافته براساس آمار بیمه و نیاز به تجهیزات صورت می‌گیرد.

 

وی با اشاره به این‌که سعی کردم با نگاهی حمایتی بر اساس تجربیات گذشته و نظارت و مشورت با کارشناسان حوزه‌ی ورزش در تقسیم عادلانه اعتبارات اقدام کنم، افزود: بر عملکرد تمام هیات‌های ورزشی نظارت می‌کنم، چرا که نظارت، موجب افزایش مسئولیت‌پذیری و بازخورد عملکرد مفید کارکنان می‌شود و از حاشیه‌سازی‌های بی‌مورد جلوگیری می‌کند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بر ضرورت تعامل بین معاونت‌های این اداره کل تاکیدکرد وگفت: معاونت‌ها با ارائه طرح و برنامه مناسب می‌توانند باعث پیشبرد اهداف شاخص ورزش استان می‌شود.

 

والی‌زاده‌مرادی  افزود: در طرح آمایش سرزمینی براساس پارامترهایی مثل مناطق محروم، زیرساخت‌های ورزشی، سابقه مدال‌آوری، میزان استعدادهای منطقه و پارامترهای دیگر سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9236

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات