کارگاه توجیهی طرح «زندگی با آیه‌ها» در پلدختر برگزار شد

 

کارگاه آموزشی طرح ملی «مسطورا» با شعار «زندگی با آیه‌ها» با حضور حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ،حجت الاسلام محمد محمودی مدیر این اداره در پلدختر ، رضا نظری رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ،مدیر و اساتید حوزه های علمیه امام رضا (ع) و الزهرا(س) پلدختر برگزارشد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان  جلسه توجیهی طرح ملی مسطورا «زندگی با آیه‌ها» در پلدختر روز دوشنبه همچنین با حضور معاونت تبلیغ و مربیان طرح امین مدارس ، فعالان فرهنگی،  قرآنی و تبلیغی، امامان جماعت مساجد، مدارس و ادارات ، مربیان پرورشی ، قاریان و حافظان قرآن در سالن شهید محسن کرموند اداره ارشاد پلدختربرگزارشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در این کارگاه آموزشی به اجرای طرح ملی "مسطورا" با شعار "زندگی با آیه ها" در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف گفتمان سازی و به منظور ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآن کریم در جامعه و به عبارتی در هم آمیختن سطر به سطر زندگی با آیه ها در دستور کار قراردارد.

 

حجت الاسلام قدرتی با بیان این که طرح "مسطورا"  در تمام شهرستان های استان برگزار می شود ،افزود: تا کنون کارگاه آموزشی طرح ملی "زندگی با آیه ها" در شهرستان های استان از جمله پلدختر، خرم آباد و کوهدشت برگزارشده است و در سایر شهرستان ها نیز تا قبل از ماه مبارک رمضان اجرا خواهدشد.

 

خبرنگار- محسن مهرابی

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9010

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات