رییس دانشگاه لرستان در نشست روز جهانی قدس:

مقاومت فلسطین در راستای تعالیم قرآن و نهج‌البلاغه است

 

 

رییس دانشگاه لرستان گفت: مقاومت فلسطین و عملیات طوفان الاقصی در راستای جهاد در راه خدا و برپایه تعالیم قرآنی است.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیر لرستان، علی نظری روز چهارشنبه در نشست دانشگاهی فراملی روز جهانی قدس اظهارکرد: جهاد و شهادت راه خداست و شهادت در راه آزادسازی قدس شریف در مسیر تعالیم قرآن کریم و آموزه‌های نهج‌البلاغه است.

 

وی از دانشگاهیان خواست در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس مشارکت و حضور حداکثری داشته باشند و بار دیگر بر دفاع محکم از آرمان فلسطین تأکید کنند.

 

رییس دانشگاه لرستان گفت: آزادسازی قدس شریف آرمان والای جهان اسلام است و همه در هر جایگاهی هستیم در این مسیر باید تلاش کنیم.

 

وی افزود: وعده قرآن کریم است که پیروزی از آن مستضعفان است و بدون تردید، در نهایت، پیروزی قاطع از آن فلسطین و غزه و جبهه و محور مقاومت است.

 

نظری ، شهادت جمعی از سرداران و مجاهدان و رزمندگان و دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران به علت حمله رژیم جعلی صهیونیستی را به مقام معظم رهبری و امت اسلامی و ملت ایران اسلامی، تبریک و تسلیت گفت و شهادت را یک سعادت الهی دانست.

 

وی جنایت اخیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کرد و این جنایت را در راستای ذات فرعونی رژیم صهیونیستی و حامی اصلی‌اش، نظام سلطه دانست.

 

رئیس دانشگاه لرستان خواهان تداوم حمایت های جهان اسلام و امت اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و فلسطین شد.

 

این نشست به دو صورت حضوری و مجازی با همکاری دانشگاه لرستان، دانشگاه های کربلا، ه بغداد و الزهرا للبنات و با حضور برخی دانشگاهیان و شخصیت های علمی برخی کشورهای اسلامی به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد،

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9123

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات