۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان در نظرگرفته شد

 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: ۷۵ میلیارد تومان در سال جاری برای خرید تجهیزات مدارس   استان در نظر گرفته شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان ، "یونس بهاروند ایرانیا" درجلسه شورای اداری آموزش و پرورش استان در نماز خانه اداره کل برگزار شد اظهار کرد: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها فرصتی برای خدمت بوده و این موضوع  بر من تکلیف شده است.

 

وی افزود : تا زمانی که در این مسئولیت هستم با تمام توان خدمتگزار فرهنگیان و دانش اموزان خواهم بود و در انجام آن کوتاهی نخواهم کرد.

 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان از اعتماد وزیر آموزش و پرورش تقدیر کرد و  گفت : حضور صحرایی به عنوان یک نیرویی جهادی و انقلابی که اهتمام ویژه به بر قراری عدالت آموزشی  در کشور دارد  فرصتی مغتنم برای استان  می دانم که باید زمینه را برای کمک وی به لرستان  کمتر برخوردار فراهم کنیم.

 

وی افزود: در 2سال گذشته در لرستان ۲۱۶ مدرسه  با اولویت مناطق محروم ساخته شده است که در مقایسه با هشت سال دولت گذشته که تنها ۲۰۳ مدرسه بود  در خور تحسین است.

 

بهاروند ایرانیا با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات درلرستان هزینه شده است ، یادآورشد : خوشبختانه با مساعدت وزیر ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس اعم از تجهیزات آزمایشگاهی ، ورزشی ، کارگاهی و ... در نظر گرفته شده است.

 

وی دانش آموزان را امانت مردم در مدارس دانست وافزود: باید همه با هم تلاش کنیم تا کارهای مثبت گذشته ادامه پیدا کند و به دور از حاشیه و سیاست زدگی دستگاه تعلیم و تربیت را به کارکرد اصلی خود برسانیم.

 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان خط قرمز خود را حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و  کشور دانست و گفت :  در کشوری که در مقابل تمام استکبار  جهانی می ایستد باید به خود ببالیم  که جا دارد  از همه نیروهای نظامی و امنیتی  ،  به ویژه سپاه پاسداران به خاطر عملیات تنبیهی وعده صادق قدردانی کنیم .

 

بهاروند ایرانیا درآستانه هفته معلم افزود : همه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی قابل احترام هستند چون از فیلترهای مهمی برای خدمت به کشور عبور کرده اند و دستگاه تعلیم و تربیت استان به دور از هر حاشیه ای تنها به دنبال اعتلای نظام تعلیم و تربیت و  تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی است. 

 

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9229

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات