خروش توفنده پلدختریها در راهپیمایی 22 بهمن /هویزه ثانی اقتدارو وحدت ملی را به نمایش گذاشت

 

 

مردم انقلابی و ولایت مدار پلدختر باحضور پرشور ، حماسی و باشکوه در راهپیمایی یو م الله  ۲۲ بهمن با خروش حماسی و توفنده خود وحدت ملی را به نمایش گذاشتند.

 

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان راهپیمایی 22 بهمن در شهر پلدختر ساعت 10 صبح از میدان شهید بهشتی آغازشد حضور دهه هشتادی و نودی ها و خانواده ها صحنه های زیبای دلبستگی به آرمان های انقلاب را نشادن دادند.

 

همه از زن و مرد ، پیرو جوان ، بزرگ و کوچک ،خرد و کلان ، کارمند و  فرهنگی ، خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و آزادگان سرافراز پلدختر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال با شکوه تر از گذشته با مشت های گره کرده و با پرچم های مقدس سه رنگ جمهوری اسلامی ایران آمده بودند تا به دنیا نشان دهند که به آرمان های امام راحل (ره) ، شهدا و رهبری وفادارهستند.

 

امروز همه آمدند و با سردادن شعارهای انقلابی "مرگ بر آمریکا" ، "مرگ براسراییل" ، "مرگ بر انگلیس" ، "امروز روز عزت ایران است" ، "22 بهمن یوم الله است یوم الله است" ، "ملت ما بیدار است از آمریکا بیزاراست"، "این همه لشکر آمده به عشق رهبرآمده " ، " 22 بهمن نماد دین است ، عامل اتحاد مسلمین است "، "ما ذوالفقار حیدریم ، فداییان رهبریم"، " جوان هشتادی ما دلیر است، پیرو راه رهبر بصیر است" و با مضمون " دهه هشتاد و نودی پیشگامان گام دوم انقلاب "و "ماهستیم" شکوهی بی نظیر را خلق و با آرمان های انقلاب و امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

 

راهپیمایی سپس در مسیرهای خیابان های معلم جنوبی و سردار حاج قاسم سلیمانی ادامه یافت و در ادامه  و شرکت کنندگان در میدان جهاد تجمع و به سخنرانی حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه پلدختر گوش فرادادند.

 

همچنین قطعنامه سراسری یوم الله 22 بهمن 1402 قرائت و با غریو الله اکبر مردم دیار هویزه ثانی تایید شد و با به آتش کشیدن پرچم آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک کش راهپیمایی به پایان رسید.

 

خبرنگار- محسن مهرابی

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8924

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات