مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در پلدختر اعلام شد

 

امام جمعه پلدختر مسیر و ساعت برگزاری آیین راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در این شهر را اعلام کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان اظهار کرد: هم زمان با آخرین جمعه ماه رمضان ، راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با سراسر کشور در پلدختر برگزار خواهدشد.

 

وی افزود: روز قدس امسال به دلیل اتفاقات در منطقه به ویژه در فلسطین و کشتار مردم و زنان و کودکان بی دفاع غزه و به ویژه حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کتسولگری ایران در سوریه متفاوت، پررنگتر ، با عظمت و شکوه بیشتر و با حضور گسترده مردم برگزار می شود.

 

امام جمعه پلدخترشهادت تعدادی از مستشاران نظامی و دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران و نیروهای  سوری در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق که بر خلاف کنوانسیون های جهانی است را محکوم کرد و گفت: این حمله تروریستی نشان دهنده ضعف و استیصال رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی است که در باتلاق غزه دست و پا می زند.

 

وی خواستار پاسخ قاطع و بازدارنده نسبت به تجاوزات رژیم ددمنش ، سفاک و تروریست اسراییل شد و  افزود: این رژیم جعلی با حمایت آشکار آمریکای خونخوار دست به هر جنایتی می زند غافل از این که وعده و اراده الهی تخلف ناپذیر است و به زودی با محو و نابودی اسراییل محقق خواهدشد.

 

حجت الاسلام موسوی یادآورشد:راهپیمایی روز قدس در پلدختر با حضور اقشار مختلف مردم روز جمعه 17 فروردین ماه جاری از ساعت 11 از میدان شهید بهشتی آغاز و تا معیادگاه نماز جمعه ادامه خواهد داشت و مردم این شهر با حضور در این آیین نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و حامیان تروریست آن اعلام و بار دیگر با آرمان های قدس تجدید پیمان می کنند.

 

آیین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان امام راحل روز جهانی  قدس نامگذاری شده است ؛ هرساله نه تنها ملت ایران بلکه بیشتر کشورهای جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و نفرت خود را از اسراییل نشان داده و با مردم فلسطین میثاقی دوباره می بندند.

 

جمعه هفته جاری ، هفدهم فروردین روز جهانی قدس است.

 

خبرنگار- محسن مهرابی

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9117

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات