پیکر شهید روزبهانی در تهران تشییع و به خاک سپرده می‌شود

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: پیکر شهید سیدعلی (عباس) صالحی روزبهانی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، در تهران تشییع و به خاک سپرده می شود.

 

به گزارش سه‌شنبه شب پایگاه خبری سفیرلرستان سردار محمد علی پور اظهار کرد: با توجه به وصیت شهید صالحی روزبهانی، پیکر این شهید همزمان با راهپیمایی روز قدس در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده می‌شود.

 

به گزارش سفیرلرستان، منابع خبری عصر دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق خبر دادند که موجب تخریب این ساختمان شد.

 

به گفته حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران، جنگنده‌های F۳۵ رژیم صهیونیستی با ۶ موشک ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق را تخریب کردند که در اثر آن هفت نفر به شهادت رسیدند.

 

در ادامه هم روابط عمومی کل سپاه در تشریح اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

 

هواپیماهای رژیم جعلی اسرائیل در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج تن از افسران همراه آنان به شرح زیر به فیض شهادت نائل آمدند:

 

شهید حسین امان اللهی، شهید سید مهدی جلالتی، شهید محسن صداقت، شهید علی آقا بابایی و شهید سید علی صالحی روزبهانی

 

شهید صالحی روزبهانی با حدود ۲۴ سال سن، متولد شهرستان بروجرد و متاهل بود.

 

 

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9121

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات